Tytus

40 6 0
                                    

Pierwszym co rzucało się w oczy po wyjściu z pokoju był Florian. A raczej jego brak.
- Najpierw teatralnie zemdlał a teraz teatralnie zniknął - mruknął Mwk-a.
- Jeżeli wie o PLANIE pewnie jest wspólnikiem Nulla. Musimy się gdzieś schronić. - powiedział ponuro Rox.
-Jachimozo? Znasz jakieś takie miejsce niedaleko stąd? - spytał Dealer.
-No tak! Zapomniałem. Gdzieś tu jest jaskinia Yeti.
***
Null wrócił do zamku bardzo zły. Ten szaleniec Florian utrzymywał, że jego syn i jacyś inni uczniowie wtargneli do chaty na wzgórzu i byli w tajnej bibliotece. Null mu uwierzył, był w chatce i co? Nikogo nie znalazł.  Zaraz po powrocie zarządził wielką naradę z Entitim i Herobrinem. Wyłuszczył im problem i czekał na reakcję.
-SIORB- siorbnął zimną kawę Herobrine.
-Czyli... uważasz że oni... mogli poznać PLAN? - zaczął ostrożnie Entiti.
-No mówię przecież! - zirytował się dyrektor szkoły - Jak mam tworzyć armię skoro oni mogą uświadomić tej armii, że nie jest prawdziwa! Wybuchnie rewolucja!
SIORB
-A wiadomo w ogóle jacy to uczniowie... to jest rekruci?- spytał ostrożnie Entiti.
-Mam pewne podejrzenia... - Null przypomniał sobie uczniów, którzy podeszli do Jachimoza po tym jak mu groził. Może oni...
SIORB
Null przejechał dłonią po twarzy.
-Jedyny sposób żeby mieć pewność to szpiegowanie. A ciebie nie da się nie zauważyć.- stwierdził Entiti.
W odpowiedzi dyrektor przeistoczył się z czarnej postaci w... psa. Pies na obroży miał napis: Tytus.
SIORB

Minecraft Syberia - Szkoła YoutuberówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz