Nad ranem większość Youtuberów nie pamiętała wydarzeń z poprzedniej nocy. Nawet jeżeli ktoś sobie coś przypominał, od razu zapomniał po morderczym treningu.
Tego dnia uczniowie przeszli do fazy właściwej zajęć - szkolenia wojskowego. Mimo, że okoliczne wzgórza doskonale się do tego nadawały, nikt nie podszedł nawet do bramy.
Lekcje skończyły się dopiero wieczorem. Zmordowani Youtuberzy dowlekli się do pokoju tuż przed zmierzchem. Tam czekał na nich... Tytus.
Cała ekipa po początkowym zdziwieniu zaczęła głaskać psa.
-Ale... skąd on się tu wziął? - zdziwił się Dealer.
-Nie wiem. Może się przecisnął przez pręty w bramie? Tak czy siak już do nas przylgnął. - zaśmiał się Rox.
W tym samym momencie zauważył, że w pokoju coś nie gra. Zaszła jakaś zmiana...
-Co to jest?!- zapytał. Wszyscy spojrzeli w wskazanym kierunku. Na ścianie wisiał przyrząd przypominający kamerę ale z przyczepionym mikrofonem dziennikarskim oraz głośnikiem.
-Wszystko już wiedzą... ciągle nas inwigilowali...- szepnął Mwk-a.
-Może nie jest tak źle. Ten mikrofon nie wygląda na zbyt czuły.- stwierdził Dealer. Nagle rozległ się głos z głośnika:
-Słyszymy was! -
-O, o - mruknął Dealer. I wtedy usłyszeli szczęk klucza w zamku. Głośnik ponownie zachrobotał i Youtuberzy rozpoznali głos Herobrine'a:
- Nie wydostaniecie się stąd. Drzwi są dźwiękoszczelne i nikt nie usłyszy waszego wołania o pomoc! Zginiecie z głodu!- usłyszeli.
-Podwójne o, o.- stwierdził Doknes. Rox jednym szybkim ruchem oderwał kamerę od ściany. Poleciał deszcz iskier.
-Teraz możemy się zastanowić co robić. -
Spojrzenia wszystkich padły na zrobioną byle jak ścianę.
-Chyba moglibyśmy ją przebić...- zastanowił się Mwk-a.
-Chyba że nie będzie trzeba - mruknął Dealer - Pamiętacie Opowieści z Narnii? Tam bohaterowie przenieśli się do magicznej krainy przechodząc przez szafę. - Youtuber podszedł do wspomnianego mebla - My zrobimy to samo - powiedział po czym otworzył szafę. Jej tylna ściana była zbudowana z położonych na sobie cegieł. Dealer mocniej ją popchnął odsłaniając mroczny tunel.
CZYTASZ
Minecraft Syberia - Szkoła Youtuberów
FanfictionDruga część Youtuberów z Ferajny. Czy istnieje ktoś kto nie oglądał Minecraft Syberii z Dealereq, Doknesem itd? Tutaj na Syberię wprowadzają się z Roxem, ale... nie dla nauki! Wszystkie zdjęcia pochodzą z kanałów bohaterów.