Duch

35 6 0
                                    

Youtuberzy wrócili z wyprawy w sam raz na obiad dzięki czemu nikt nie zwrócił uwagi na ich nieobecność. Tego dnia nie było już żadnych innych zajęć, więc wszyscy rozeszli się do sypialni. Rox od razu wziął kartkę i zaczął coś rysować. Na kartcę zaznaczył napis ZAMEK. A potem wokół niego JASKINIA, DOM FLORIANA, YETI. Trzy ostatnie napisy układały się w wierzchołki trójkąta, na którego ścianie znajdował się zamek. Na końcu Rox dorysował punkt X i napotkał zdziwionę spojrzenia Youtuberów. Wyjaśnił:
-Dzięki krokomierzowi ustaliłem odległość między tymi punktami. Wszędzie jest taka sama. Co więcej jeżeli dodamy do mapy jeszcze jedno miejsce gdzie nie byliśmy - wskazał X -nasz zamek znajduję się dokładnie pośrodku tego kwadratu. - zakończył.
-Może to przypadek?- zaproponował Mwk-a.
-Margines błędu wynosi 5 metrów.- Rox pokiwał głową - Nie, to nie może być przypadek. Null chciał mieć blisko wszystkie ważne miejsca.
***
Doknes od kilku godzin spał. W pewnym momencie zauważył otwierającą się od środka szafę w ich pokoju. "Aaaaa to sen" stwierdził. Z szafy wyleciał starzec w postrzępionych szatach. "Bardzo realistyczny sen" zauważył Doknes. Po chwili zobaczył budzących się Youtuberów.
-No nareszcie - stwierdził starzec.
-Bardzo realistyczny sen - powiedział Dealer.
-Do tego samego doszedłem!- ucieszył się Rox.
-To nie sen...- westchnął starzec - Jestem duchem prawowitego właściciela tego zamku. Nawiedzam ten pokój od wielu lat i chętnie pomogę wam pokonać Nulla.
-Czy ktoś z was wierzy w duchy? - zapytał Doknes. Wszyscy pokiwali przecząco głową po czym wrócili do łóżek. Duch tylko westchnął i wrócił do szafy.

Minecraft Syberia - Szkoła YoutuberówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz