Kodeks szkoły

20 7 2
                                    

Jachimozo otworzył ostrożnie oczy. Na razie nie czuł się spalony. Obejrzał się i zauważył, że leży na jakimś łóżku. Łóżko znajdowało się w prowizorycznym (miejsce na max trzy osoby) szpitalu. Wokół krzątał się Herobrine co chwilę siorbiąc zimną kawę z metalowego kubka.

-Eeee czemu nie jestem... jakby to powiedzieć... martwy?- spytał ostrożnie Youtuber.
-Powstrzymałem go!-
-Bardzo ci dzięku...-
-Zaraz i tak cię zamorduje!-
-Wszystko odwołuje.
-Bo wiesz kodeks szkoły zabrania palenia uczniów.Ile by było sprzątania! Można wbijać na pal, topić, puścić słodkie koty na Youtube...- wyliczał nauczyciel - Ale palić! Nie,nie,nie... To mi o czymś przypomniało.-mruknął Herobrine i wywołał wiszącą obok niego błyskawicę.- Skoro się obudziłeś muszę cię zabić!
-Poczekaj!- krzyknął rozpaczliwie pacjent - A co kodeks szkoły mówi o zabijaniu?
-Można wbijać na pal, topić, puszczać...-
-Nie! Pytałem się o ostatnie życzenie przed śmiercią czy coś tam.-
-Hm...- nauczyciel spojrzał na wiszący na ścianie regulamin.- Nic nie jest na ten temat napisane...
-Właśnie! Czyli nie jest zabronione!-
-Dobra. - zadecydował Herobrine.- Odpowiem na jedno twoje pytanie.
-Czym jest PLAN?-
-Masz na myśli Plan Lotnego Ataku Nulla?- upewnił się nauczyciel - To bardzo proste! Całą trójką weszliśmy do DOKNESCORP-u czyli organizacji Darknesa. Ten opracował PLAN - tworzymy zombie, infekujemy wszystkie światy i armia Youtuberów podbija je! Są bardzo osłabione więc zadanie jest dziecinnie proste. Oczywiście przechodzenie między światami jest dosyć trudne i potrzeba do tego Maszyn do Gier, no w skrócie portali. Sajgon lepiej by ci to wyjaśnił. Klucz do niej ukryliśmy w piramidzie. Na tym etapie potrzebny był nam architekt, Florian który wymyślił, że najlepszym sejfem będzie piramida...

Jachimozo doskonale pamiętał chwilę gdy Florian wbiegł do chatki krzycząc o piramidzie. Mówił jednak też coś o dziale... Ale czy ten projekt doszedł do skutku? I kim był Sajgon? Herobrine kontynuował:

-Testy mamy już za sobą. Przez przypadek wypuściliśmy z portalu żółwia z Legnicy ale mamy go z głowy. Światy zarażone, armia gotowa, czekamy tylko aż Entity znajdzie brakujących Youtuberów i... gotowe!

Jachimozo chwilę siedział bez ruchu. Jego przyjaciele żyli! Wiedział co się tutaj dzieję! Niestety nauczyciel z powrotem przywołał błyskawicę. Youtuber rozpaczliwie powiedział:
-A Kodeks Szkoły? Co z ostatnim posiłkiem i ostatnim telefonem?

Herobrine zdziwiony obrócił się i zaczął studiować regulamin. Pacjent nie czekał. Poderwał się i uderzył nauczyciela z całej siły w tył głowy jego własnym metalowym kubkiem.

Minecraft Syberia - Szkoła YoutuberówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz