Youtuberzy wpadli do sali pełnej komputerów i nadajników. Nie było to typowe wyposażenie kopalni.
-Null jest mordercą! - krzyknął Dealer - Zabił Tytusa!
- Czyli nie możemy już wrócić do zamku - rozważał Rox - tylko czemu nie zabił nas, tam?
-A czy to ważne?- zapytał Dealer - Układamy z kamieni napis HELP, ściągamy tu pomoc i uciekamy!- żywo gestykulując youtuber wcisnął jakiś guzik. Z głośników popłynął głos Floriana:
-Dziennik Audio nr. 128. Prace nad portalem dobiegają końca. Za miesiąc przybędą Youtuberzy. Null wybrał już światy, które zostaną jako pierwsze zainfekowane. Zombie będa tam wysyłane najpóźniej za pół roku. Martwie się, że gdy Null nie będzi mnie potrzebował zlikwiduje mnie. 3 sierpnia.Florian.Wszyscy patrzyli na komputer.
-Co to znaczy " zainfekować światy"? - spytał Doknes.
-Myśle, że wiem o co chodzi - stwierdził Mwk-a - Oni chcą tym portalem wysłać zombie i zniszczyć wszystkie światy...
Rox nie słuchał tego wywodu. Ciągle coś sprawdzał na swoim krokomierzu i kreślił wzory na mapie. Po chwili krzyknął entuzjastycznie:
- Słuchajcie! Jesteśmy dokładnie między domem Floriana a punktem X! Możemy odkryć co to! -
-Dobra. - zadecydował Dealer - Ale najpierw chodzmy do Floriana. Musimy zebrać zapasy.
-Wszystko fajnie ale jak wyjdziemy stąd? - zastanowił się Doknes.Youtuberzy rzucili okiem na pomieszczenie, w którym się znaleźli. Niski sufit, wiele biurek zastawionych komputerami i kilometrami kabli. Po chwili zastanowienia Rox podniósł kij od szczotki i przewodem przywiązał do niej zapaloną pochodnię.
-Odsuńcie się. - zakomenderował i wbił konstrukcie w sufit. Pochodnia przeszła przez cienki gips i do sali informatycznej wpadło mnóstwo ziemi. Komputery oświetliło światło słoneczne.
-Masz łeb. - Dealer pokiwał głową i wszyscy zaczęli się gramolić na powierchnie.***
Gdy Entity wszedł do więzienia, pierwszym co ujrzał był Null zamknięty w ciasnej klatce chodzący po niej tam i z powrotem. Tłumiąc śmiech nauczyciel uwolnił dyrektora. Ten ostatni krzyknął:
-No nareszie! Co ty tam robiłeś! I kto wymyślił by te cele były odporne na magię!?-
-Ty panie - stwierdził gorzko Entity - chciałeś mieć możliwość szybkiego zamknięcia nas tu.
- Idz przygotować działo - zignorował go władca ciemności - ja doprowadzę tam Youtuberów.
CZYTASZ
Minecraft Syberia - Szkoła Youtuberów
FanficDruga część Youtuberów z Ferajny. Czy istnieje ktoś kto nie oglądał Minecraft Syberii z Dealereq, Doknesem itd? Tutaj na Syberię wprowadzają się z Roxem, ale... nie dla nauki! Wszystkie zdjęcia pochodzą z kanałów bohaterów.