B6B

661 43 3
                                    

Šli jsme nakonec na nějaký ten nový horor. Doufám, že nemusím zmiňovat, že jsem se strašně bál.

Snažil jsem se krotit, abych před Harrym nevypadal jak nějaká padavka, ale moc mi to nevyšlo. Snad od začátku jsem se klepal, lekal, snažil se co nejvíc zavrtat do sedačky a dělat, že tam nejsem. Dokonce jsem v polovině filmu vysypal popcorn jak jsem vyskočil při jedné scéně.

Tak strašně trapně jsem se cítil. Harry si o mně musel myslet věcí.

Sledoval jsem jeho obličej a vždy když jsem se lekl, tak se mu na tváři vyformuloval úsměv. Trochu mě to uklidňovalo.

Překvapila mě Harryho reakce po nějaké době. Tak moc jsem se lekl, ale zároveň jsem málem skákal radostí jak čert z krabičky.

Harry mi dal ruku kolem ramen a přitáhl si mě blíž k sobě. Opřel jsem se o něj a snažil se co nejvíc si užívat jeho blízkost.

Tak nádherně voněl. Jeho vůně se stala mojí novou drogou.

Vyšel jsem z kina vyklepaný, Niall na tom nebyl jinak a Harry s Liamem? Vyšli si jak kdyby jim před chvilkou hrála nějaká komedie.

,,Nikdy víc," prohlásil jsem okamžitě.

,,Nebylo to tak špatné," odvětí Liam.

,,Nebylo?! Klepal jsem se jak ratlík," vyjekl na Liama Niall.

Harry nic neříkal, pouze mě pozoroval, což mě samozřejmě velice znervózňovalo.

Naznačil jsem mu rty slovo promiň. Jen se usmál jako by nic.

Podíval jsem se na hodiny, měl bych jít už domů, mamka bude mít starost.

,,Musím jít."

,,To je škoda, mohli jsme se jít někam poflakovat," řekne Liam

,,Třeba příště. Strašně moc děkuji kluci za dnešek. Hodně dlouho jsem něco takového nezažil."

,,Nemusíš děkovat, to my bychom měli  děkovat za to, že si dnes byl s námi," řekne v klidu Niall.

Usměji se na kluky a pomalu se vydám domů.

Šel jsem nějakou chvilku než jsem uslyšel řvát Harryho ať na něj počkám.

,,Půjdu s tebou, v noci je to hodně nebezpečné."

,,Myslíš, že by mě někdo přepadl?"

,,Možné to je, ale se mnou ti nic nehrozí."

,,To jsem rád, ještě jednou se omlouvám za to kino, jsem hrozný strašpitel."

,,Nevadí, přišel jsi mi hrozně roztomilý. Aspoň jsem měl možnost si tě přitáhnout k sobě blíž a stát se tvým ochráncem."

On chtěl, abych mu byl blíž? Pane bože, co když? Co když se mu přece jenom líbim. Nebo si ze mě chce udělat jenom srandu? To by neudělal. Nebo jo? Měl bych se uklidnit. Louisi přemýšlíš nad blbostmi, uklidni se!

,,Nad čím přemýšlíš?"

Kruci nemůžu mu říct pravdu. ,,Nad vším co se v poslední době odehrálo. Potkal jsem tebe, kluky. Zažil jsem s vámi zábavu jako nikdy jindy. Nic krásnějšího mě potkat nemohlo."

,,Jsem krásný?"

,,Umm.... jo," šeptnu a radši se na něj nepodívám.

,,Ty taky, jsi snad nejkrásnější stvoření, které jsem kdy viděl."

Asi mi srdce vynechalo úder, já jsem podle něho nejkrásnější stvoření, které kdy viděl.

,,Musíš být slepý. Nejsem nejkrásnější, najdeš i lepší."

Harry si vezme moji bradu mezi prsty a hluboce se mi podívá do očí. ,,Rozhodně nenajdu, nikdo není krásnější jak ty. Přestaň o sobě pochybovat, nemám to rád."

TajemneJmeno

BoobearKde žijí příběhy. Začni objevovat