Harry si vezme moji bradu mezi prsty a hluboce se mi podívá do očí. ,,Rozhodně nenajdu, nikdo není krásnější jak ty. Přestaň o sobě pochybovat, nemám to rád."
,,Máš moc tak slabé sebevědomí Boo," dodá.
,,Boo?"
,,Ano, Boo. Tak ti budu říkat jen já, nikdo jiný."
,,Pěkná přezdívka Hazza."
,,Ta tvoje taky," vytvoří snad ty nejsladší ďolíčky na tváři. Z kterých se můžu rozpustit jako nic, jako vždy když je uvidím.
,,Kde přesně bydlíš Boo?''
,,Um.... To uvidíš, půjdeme už jenom chviličku."
,,Řekni mi něco o sobě."
,,Co by si chtěl o mně vědět?"
,,Všechno, všechno Boo."
,,Jmenuji se Louis Tomlinson, celým jménem Louis William Tomlinson. Mám 18 let. Miluji malování, fascinující mě tetování, ale nemám moc odvahu si nějaké nechat udělat. Žiju s mojí mamkou, můj bratr se odstěhoval, moc ho nemusím, přijede za námi jenom třikrát do roka. Nemám žádné kamarády, tedy doteď jsem neměl než jsem potkal tebe a kluky. Celý můj život je celkově nudný. A jedna věc kvůli, které mě ostatní nemusí je ta, že jsem gay. To je vše co mě napadá," odpovím a kouknu se na Harryho, který mě sleduje s úsměvem na tváři s jeho roztomilými ďolíčky.
,,To je dobře. "
,,Co je dobře?"
,,Že jsi gay."
Tak na to nemám co říct.
,,Neřekneš mi také něco?"
,,Možná později Boo, máme spoustu času."
,,Můžu se tě na něco zeptat Hazza?"
,,Ptej se."
,,Proč jsi sem přijel? Proč kluci? Zajímá mě to, protože kdo by sem dobrovolně přijel."
,,Řekněme, že před něčím utíkám a kluci jelikož to jsou mí nejlepší kamarádi, utíkají se mnou."
,,Je to něco zlého?" optám se trochu se strachem.
,,Ne, nemusíš se bát."
Ta chvilička, která nám ještě zbývala než jsme měli přijít ke mně domů byla položená v tichu. Né v takovém tom trapném, ale v tom nádherném.
Tak moc jsem si přál, aby cesta trvala co nejdéle. Chtěl jsem s ním být co nejdéle.
,,Děkuji za doprovod Harry."
,,Nemáš za co. Přece nenechám tak roztomilou osobu jít samotnou v noci."
,,Jsem roztomilý?"
,,Nejroztomilejší na světě."
Začnu se červenat a vsadím se, že vypadám jak rajče.
,,Další věc, kterou mám rád, ty jak se červenáš."
Jde ještě víc zčervenat? Pokud ano, tak se mi to stalo. Nikdo mi nikdy tak moc nelichotil jako Harry.
,,Dobrou noc Hazza"
,,Pěkně se vyspi Boo."
Usměji se na něj a pomalu se vydám ke dveřím, u kterých se zastavím a otočím se na něj. Stojí furt na stejném místě. Pozoruje mě.
Naposledy se usměji jeho směrem a mizím za zavřenými dveřmi.
Musel jsem se na chviličku opřít zády, abych mohl všechno co se za dnešek událo vydýchat. Přemítal jsem si naprosto všechno. Jeho příchod, úsměvy, neviditelná gesta, mou záchranu, Nialla, Liama, večerní kino, cestu domů. Tolik krásných věcí a to za jediný den.
Tento den si určitě zapamatuji jako jeden z mých nejlepších.
Jenom bůh ví jaké následky bude mít dnešní den na zbytek mého života.
Určitě se mám na co těšit. Určitě mě čeká spousta dobrých, ale i spousta špatných věcí.
Tak životě, co mi přichystáš?
Dala jsem Vám do médií naprosto dokonalé video. Koukněte se prosím, myslím si, že Louis za to zaslouží obrovský respekt.
TajemneJmeno
ČTEŠ
Boobear
Fanfiction,,Láska je jediná síla, která dokáže proměnit nepřítele v přítele." - Martin Luther King ................ ,,Louis Tomlinson." ,,Harry Styles." ................ Jeho potetovane ruce, které přejížděly po mém těle, které ho zkoumaly. Jeho ústa přejížd...