,,Hodlám se učit, zítra přece píšeme Ni ."
,,Z čeho?" vyjekne.
,,Chemie, celá anorganitcká chemie."
,,To je jako co?" koukne se jako idiot.
,,To se právě musím naučit Ni.
,,Zase určitě nějaká kravina," frkne si.
,,Kravina, která má velkou váhu na výslednou známku Ni."
Musel jsem se opět uchechtnout když jsem uviděl jeho obličej.
,,Chceš se učit se mnou?"
,,Budeš můj zachránce Loui," začne mrkat jak nějaká panenka a položí si ruku na srdce.
,,Komediante."
Takové dvě hodiny nám učení vydrželo, ale potom začal Niall stávkovat. Prý s tímhle co jsme se naučili, to napíšeme tak za tři, nejhůře za čtyři. Což znamená, že projdeme. Sice uvažoval správně, ale já fakt chtěl tenhle test napsat dobře, protože jsem pak mohl ty menší podělávat.
,,Aspoň ještě hoďku a půl Ni," zanaříkám.
,,Tak dlouho? Co půl hoďky?"
,,Chceš vyjednávat? Hoďku a čtvrt."
,,Třičtvrtě hodiny," pokusí znovu.
,,Hodinu, pod ní nejdu," řeknu nekompromisně.
,,Fajn," zamručí ,,ale potom se podíváme na nějaký film a dáš mi najíst."
,,Dobře, objednáme pizzu," nechce se mi vařit.
,,Jooooo, pojďme do učení, už mám hlad a chci to mít rychle za sebou."
Pro Niallovu smůlu ta poslední hodina vůbec neutíkala. Skučel mi tu, naříkal jak nějaké malé děcko. Proč já jsem jenom tak hodný? A nabízím pomoc?
Možná proto, že je to jeden z tvých kamarádů, odpovím si hned sám sobě.
Naštěstí hodina mučení skončila. Pustili jsme si film, objednali pizzy, jednu pálivou a druhou Hawaii. (Máte rádi ananas na pizze?)
Byli jsme jak dvě prasátka, vyvalená na gauči, v ruce s pizzou. Určitě vtipný pohled.
Televize byla zaplá až do osmi. Vůbec jsme se za tu celou dobu nekoukali na hodiny. Z naší prasečí nálady nás probudil až Liam, který volal Niallovi, že se za ním stavil doma a že tam není. Zněl vystrašeně, bál se o něho.
Bojí se takhle někdo o mě?
Liam nechtěl, aby šel Niall sám domů. Radši se pro něj stavil. Chvilku jsme si popovídali mezi dveřmi a poté kluci odešli.
Zase jsem osaměl. Kde je vůbec mamka? Je po osmé a ona tu ještě není. Opravdu si musela někoho najít, jinak si to neumím vysvětlit.
Neznámé číslo: Užil sis to dneska?
Louis: Kdo jsi?
Neznáme číslo: Druhý nejkrásnější muž na světě, první jsi ty.
Louis: Harry?
Neznámé číslo: Ano Louisi? Jsem podle tebe krásný jo?
Louis: Kde si vzal mé číslo?
Harry: Tajný zdroj Louisi.
Louis: Užil jsem si ho s Niallem velice dobře. Ve škole byla sranda, doma taky.
Harry: To jsem rád, ale slyšel jsem také, že si ho mučil.
Louis: Mučil? Díky mně projde ze zítřejšího testu. Navíc on sám s tím souhlasil.
Harry: Tak se nerozčiluj.
Louis: Já se nerozčiluji, navíc bych si měl stěžovat na něj já.
Harry: Pročpak?
Louis: Rozbrečel mě.
Harry: Cože?!
Louis: Vyprávěl mi jak se dali s Liamem dohromady.
Harry: Škoda, že jsem tam nebyl.....
Louis: Utěšil by si mne?
Harry: Jak to víš?
Louis: Niall zmiňoval.
Harry: Skřet jeden.
Ani nevím jak dlouho jsme si psali. Skončili jsme něco kolem půlnoci.
Harry: Dobrou Boo
Louis: Dobrou Hazza
Budeme dělat, že jsem tuto kapitolu nepsala tajně v práci jo?
TajemneJmeno ♡♡
ČTEŠ
Boobear
Fanfiction,,Láska je jediná síla, která dokáže proměnit nepřítele v přítele." - Martin Luther King ................ ,,Louis Tomlinson." ,,Harry Styles." ................ Jeho potetovane ruce, které přejížděly po mém těle, které ho zkoumaly. Jeho ústa přejížd...