https://youtu.be/K0ZVMgr67vc
Harmadik fejezet:
Kedden délután, munka után Anna kinyitotta a kőkerítésbe vágott kaput. Az anyjáék még nem értek haza, egyik autó se parkolt a ház előtt, örült az egyedüllétnek a műtőblokk nyüzsgése után. Ma egész nap ott húzta az igát. A tegnap csalódást hozott, a munkakezdéssel járó adminisztráció, tűzvédelmi oktatás, ruha választás kitöltötte a hétfői munkanapját . Az pedig felbosszantotta, hogy a gondnoknő mindenáron a két számmal nagyobb méretet igyekezett rátukmálni, hogy jó lesz az hamarosan. arra számít, a frissen végzett doktornő férjhez megy, máris itt a gyerek, ő pedig bonthatja le a dr. Kertész Annás címkét a ruhákról. Pedig Annának nincs senkije, és ha nem tinderezik szaporán, jó ideig nem is lesz. Két éve szakított az első és utolsó pasijával, azóta semmi. bepróbálkoztak később az egyetemen, de valahogy nem jöttek be neki, mindkettőt unta, és a randikon csak a hibáikra tudott figyelni, hogy az egyiknek korpás a haja, a másiknak meg rövid a nyaka. Talán ha öt perc után is érdekli a szöveg, amit nyomnak, akkor ezek a részletek kevésbé taszítják. De mikor beült Dani autójába, és megszólalt a együttese, Anna onnantól csak a rövid nyakra tudott koncentrálni. Elitista vagy, mondta neki egyszer az anyja. Mintha az anyja nem lenne sznob. doktort csinált a pasijából, mert tanársegédként biztosan nem fűlött hozzá a foga.
Tegnap a ruhaválasztásnál végül Anna győzött a gondnoknővel folytatott röpke csatában, sikerült ruhákat szereznie, de utálta végiggondolni, hogy esélye sincs otthon szétfolyni. A öt évben biztosan nincs. Nem mintha elhízni készült volna, az anyjának a is megvolt a véleménye. Zsuzsa számára nem kísértések, nem érzett vágyat tespedésre és édességek habzsolására. Még a virágos jókedvű időszakában sem. Olyankor inkább nyüzsgött, táncolni járt, kilométereket futott, és akár egy méretet is fogyott..
Nekem a fogyáshoz kell, sóhajtott Anna, megkerülte az épületet, és a hátsó bejáraton ment be a házba. A kis előtérből balra a nappali, jobbra a konyha nyílt. A főbejáratot az utcafronton ritkán használták, nem tudni miért, így szokták meg, a ajtó előtt álltak sorban a papucsok. Kezdetben négy pár, az utóbbi években csak kettő. Hoppá, csillant fel Anna kárörvendő tekintete, még mindig csak kettő. Áronnak nincs.
Átöltözött, készített magának egy pohár vaníliás , majd kiment a kertbe. A kétszintes családi házhoz kis zárt udvar tartozott, amit a meredek domboldal természetes kerítésként határolt hátul. Oldalról a szomszéd házak, elölről kőkerítés zárta közre.
Néhány éve az anyja virágtartó betonelemekkel megerősíttette a rézsűt, aztán nem maradt ideje gondozni – valójában gondoztatni se –, elvadult a domboldal, bodza nőtt díszbokrok helyett, a domboldalt felverte a gaz és a csalán.
– Pártolom az ökológiai – nevetett az anyja, amikor a szóvá tette a gazt.
Anna kihozott a garázsból egy kinyitható kerti széket, és a a kezében letelepedett az udvaron. Az udvar is elég , nézett körül, de érezte, valami fura, és időbe telt, mire rájött, hogy mi változott. Rövid a fű. Többnyire ő nyírta, mert az anyja allergiás volt a pollenre, meg valószínűleg a fűnyírással töltött üres percekre is, ezért áttestálta rá. Ő meg a hétvégéken nem ért rá, gyakorlatok, barátnők, tanulás. A fű mindig bokáig ért, és a pongyola pitypang apró ejtőernyőit ezrével kergette a szél.
Férfi van a . Megbecsüli magát a kis törtető, lenyírta a füvet, húzta a száját Anna. Tegnap is azzal szórakozott, hogy Áron után kutatott a neten. Nem bírta lenyelni, hogy egy fiatal pasi egy nála tizenöt évvel idősebb nőt vett . Még ha jól is tartja magát az a nő. És meg is találta az okot. Áron tíz évvel ezelőtt végzett az egyetemen, azóta dolgozott tanársegédként, de csak a novemberi doktoravatón kapta meg az címet. K magának. Sőt! A mexikói ösztöndíjat is. Zsuzsa, meg mint rózsalugasban az apácarács, hagyja, hogy ráfonódjon a .
ESTÁS LEYENDO
Szél, szerelem, Veszprém I. Anna
RomanceAnna frissen végzett orvos, aki rezidens képzését kezdi a veszprémi kórházban. Az úton hazafelé, a vonat utasai közt észrevesz egy helyes férfit, Áront, akiről hamarosan kiderül, hogy az anyja új férje, akit eddig képen sem látott, akiről az anyja a...