Dikkat çekmeyi seviyor.
O minik parmaklarıyla saçlarını arkaya doğru taramayı, dik yürümeyi, kendinden emin durmayı gerçekten seviyor ama bir türlü olduğu kişiyle gurur duyamıyor. Her zaman itibarını zedeleyeceğini düşündüğü o adımları atmaktan geri duruyor, ölesiye korkuyor. İlerlemekten kaçıyor. Sanırım bu yüzden genelde ona kızgın oluyorum.
Karanlıktan ölesiye korkuyor ama hep geç yatıyor, gecenin bir yarısı odasının kapısından o sarı ışık süzülüyor. Belki de düşünmeyi seviyor tıpkı yıldızları sevdiği gibi, en parlak olanları. Işıklarla, parlak olan her şeyle bir ilgisi olmalı çünkü kendisi de parıldıyor.
Şarabın da kırmızı olanını seviyor, tıpkı benim gibi.
Bir de... Saçlarını boyatmaktan zevk alıyor. Bir sabah uyanıyorum ve onu bambaşka bir renkle göreceğimi biliyorum. En azından biliyordum çünkü ben siyahın onda iyi durduğunu söylediğimden beri tek bir tutamını bile ellemedi. Her zaman benden nefret ettiğini tekrarlasa da fikirlerime önem veriyor ya da yüzüme karşı yalan söyleyip asında beni seviyor.
Çoğu zaman zoru oynuyor. Bundan zevk alıyor. Benimle zıtlaşmak onun için bir hobi gibi.
Yapılmasını istemediği şeyleri yaptığım zamanlarda da onu sevmediğimi düşünüyor ama tüm bunları sırf onu sinirlendirmek için yaptığımı ve sinirli halinin çok tatlı olduğunu bilmiyor. Belki de içten içe bilmesini ben istemiyorum.
Dövmelere karşı da bir ilgisi var. Geçen gece sarhoşken babasına bu yüzden kızmıştı. Eğer teninde bir mürekkebin yaratacağı sanata izin verilseydi bileğine bir yazı yazdıracağını sayıkladı. Ne olduğunu söylemedi ama çok istedi. Gerçekten istedi.
Ve her şeyin ucunda asıl olay şu ki: Benden nefret ediyor.
Benden nefret ediyor ama her gece, uyuyamadığı her gece, saçlarını okşamama izin veriyor. O kaçamadığımız davetlerde büyük bir özgüvenle koluma girmeyi sevdiğini çok belli ediyor. Eşini nasıl taşıyacağını iyi biliyor çünkü bana kalırsa evliliğimize laf eden herkesi susturacak kadar harika olduğumuzun sonuna kadar farkında.
Şimdi yanımda uyuyor. Oda karanlık.
Park Jimin benden nefret ettiğini söylüyor ama muhtemelen bunu söylerken kendini kandırdığını bilmiyor.
-
[ yayımlanma: 20.04.19 ]
[ düzenlenme: 02.04.22 ]sorumluluk reddi:
- evli yoonmin + acı/rahatlık + fluff
- zorunlu evlilik
- eser miktarda içki ve sigara kullanımı
- homofobi
- switch yoonmin
- açık cinsel içerik