13.

483 48 24
                                    

--...БАЩА му...-каза със зловещ глас той,а Техьонг замръзна на място.Погледна го с ококорени очи.
--.....какВО!!?-Те не можеше да повярва въпреки,че имаше малки колебания,че може да е той не вярваше,че наистина може да е бил той.
--Правилно чу....аз съм баща му.
--Вие как..?Защо...?-Ким напълно заби незнаеше какво да каже-Какво искати от Джънгкук след толкова много време чак сега ли се сетихте за сина си!?-ядоса се.
--Пф, мен не ме интересува единственото,което искам е да страда!-каза и се засмя.
--Вие...вие...сте болен..какъв баща сте!?-Техьонг изкрещя.
--Такъв,който ненавижда синът си.-погледна с отвращение към мъника.
--Защо...защо!?Той нищо не ви е направил ВИЕ сте го изоставили,когато е били БЕБЕ!!
--Оставих го защото исках да си оттърва от него!!!Той беше ГРЕШКА!!!Той не трябваше да се ражда!Виж го..-посочи го баща му-...виж каква е отрепка,отрепка като него не трябва да живее.Трябваше когато го оставих в гората да умре,а не да го намери жената която стана негова майка.Убих я!Да и това не беше достатъчно да съсипя Джънгкук!!-викаше ,,бащата"
на Кук.
--КАКВО!?Вие сте я убили!!!!?Вие сте ЛУД!!!
--Той..той..-отново посочи Куки-...той е ВИНОВЕН!
--КАКВО ТОЛКОВА ВИ Е НАПРАВИЛ!!
--Ще ти разкажа.-каза мъжът.

Техьонг се замисли,но след това седна на леглото,до Кук и хвана ръката му.Тя беше така мека и топла.Мъжът се изкашля,за да привлече вниманието на Ким.Той се обърна и бащата проговори:

--Бях щастлив с съпругата си...Елизабет...много щастлив...до онзи ден,в който разбрах,че е бременна.Не го приех присърце,но нямаше какво да направя тя не искаше да направи аборт.Когато дойде времето на раждането....тя роди бебето,но...Елизабет...почина.Намразих Джънгкук,ако не се беше появаявал на този свят щях още да съм щастлив с Елизабет,но неее тя ПОЧИНА заради НЕГО.СЕГА ИСКАМ ТОЙ ДА СТРАДА КАКТО АЗ СТРАДАХ,КОГАТО ТЯ УМРЯ.ОСТАВИХ ГО В ГОРАТА С НАДЕЖДАТА ДА ГО ИЗЯДАТ ВЪЛЦИТЕ ,НО НЕЕ РАЗБИРА СЕ НЯКОЙ ЩЕ МУ ПОМОГНЕ.-господин Джеон крещеше.

Техьонг гледаше безмълвен.Не можеше да повярва как е възможно да съществува такъв баща и то да е баща на това сладко невинно зайче,което лежи до него.

--Искам едно нещо от вас.-каза с тих глас Те.-Не искам да го докосвате РАЗБРАНО!!
--Хах!-засмя се Джеон-Това няма как да стане.Аз ще го сасипя!-засмя се още повече.
--Излизайте от тук!ВЕДНАГА!!

Бащата на Куки стана и тръгна към входната врата.Хвана дръжката.

--Това не е краят.Няма да го оставя докато не то съсипя напълно ПСИХИЧЕСКИ и ФИЗИЧЕСКИ!-Това бяха последните му думи преди да излезе от къщата.

Техьонг въздиша силно и тръгна нагоре по стълбите към стаята на зайко.Влезе,седна на леглото и започна да му гали косата.

--Куки~ няма да позволя нищо да ти се случи.Обещавам!Обичам те!-целуна го по челото.

Часът вече беше 00:56 беше прекалено късно да се прибира и реши да остане тук при Джънгкук,а и така щеше да е сигурен,че е добре.

Легна от другата страна на леглалото взе завивката коята беше почти паднала от леглото и зави себе си и Кук.Придърпа го към себе си и уви ръце около кръста му като положи главата му на гърдите си.След това заспа.

__________________________________

Мислех да кача тази глава утре обаче ми дойде музата и я довърших сега и затова реших сега да я кача😚

Мислех да кача тази глава утре обаче ми дойде музата и я довърших сега и затова реших сега да я кача😚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now