22.

454 42 7
                                    

Когато двете момчета стигнаха мястото Техьонг слезе от колата,а Джънгкук се зачуди дали са стигнали и беше готов да си маха връзката от очите,но в този момент Те отвори вратата на колата от страната на Куки.

--Не!Не я махай още!-извика Те и хвана ръцете на Куки.
--Но защо?Нали стигнахме как да сляза,не виждам нищичко.
--Аз ще ти помогна.-каза Те.
--Как щ--Куки се спря защото усети ръцете на Те да го обвиват и да го повдигат и изваждат от колата.-Те!Какво правиш ще ме изпуснеш!
--Няма,спокойно!-каза Техьонг и затвори вратата на колата с крак,а после тръгна към мястото.

Техьонг продължи да ходи с Джънгкук носейки го булченскита.

Джънгкук усети как Техьонг го постави на земята.След това Техьонг отвърза превръзката от очите му.
Пред Кук се разкри уникално красива гледка.
Намираше се на огромна красива поляна с много цветчета и една малка рекичка.
Беше седнал на покривка на коята бяха подредени всякакви вкусотии-всякакви сочни плодове,шоколадова торта и други сладки вкусотии.
Обърна се назад и видя Техьонг който стоеше и го гледаше с усмивка.

--Е,харесва ли ти?-усмихна се мило Те.
--Дали ми харесва...Те това е уникалноо!!-усмихна се широко Куки.-Кога успя да го направиш?
--Един приятел помогна.-каза Те и се настани на земята до Куки,а той кимна и продължи да се усмихва широко.

Започнаха да си говорят и да хапват.По едно време Куки каза

--Те.Защо го правиш?
--Кое?-попита объркано по-големият.
--Защо...защо си мил с мен и защо си ми приятел,и те е грижа за мен?
--Куки.Как защо?Защо питаш такива неща?Ти си най-важния човек за мен....Аз...трябва да ти призная нещо...-каза Техьонг.
--Какво има хьонг?
--.....ти си най-хубавото нещо в живота ми.Откакто те срещнах не мога да спра да мисля за теб.За пухкавите ти устни,красивите ти черни очи ,в които потъвам всеки път когато те погледна,сладкото ти носле,което потрепва,когато спиш.Тихото ти приятно гласче.Не мога да спра да мисля за теб...Искам да усетя устните ти,да си в прегръдките ми всяка една секунда.Влюбен съм в теб Джънгкук...Обичам те с цялото си сърце и...и бих искал да сме заедно.Ще бъда най-щастливия човек ако се съгласиш да бъдеш моето момче,моето сладко зайче.

Джънгкук стоеше и не можеше да повярва на думите на хьонга си.Без да се замисля сля устните си с тези на Техьонг,а той мигновено отвърна.Тази целувка беше нежна и изпълнена с любов...тяхната вълшебна любов.

Отделиха се един от друг и Куки зачерви бузки,а на лицето на Те грейна възможно най-голямата усмивка.Сложи едната си ръка на бузката на Джънгкук и я помилва.

--Ако знаеш от колко време чаках този момент.-каза Ким и се усмихна.
--И аз.-каза тих Кук и също се усмихна,след това двамата са прегърнаха.

Двойката се целунаха отново,но този път целувката беше по-груба.Техьонг поиска вход,но Куки реши да го подразни и не му го даде.Те спусна ръката си надолу към дупето на мъника и го стисна,като при това му действие Куки изстена и Те вкара езика си в устата му.Започна битка между езиците им и накрая Те спечели.Отделиха се от недостиг на въздух и след това по-малкия са сгуши в по-големия.Така прекараха целия следобед в гушкания и целувки.

Изведнъж на Те ме дойде една по-щура идея и се подсмихна ,,злобно".
Изправи се изведнъж при което Кук се стресна и погледна към хьонга си въпросително.Той само се подсмихна отново и....

Следва продължение....

__________________________________
Айде на новата глава!!😂😚
Надявам са да ви е харесала!!

𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now