20.

438 48 13
                                    

Техьонг вече беше сготвил и чакаше Джънгкук да се събуди.Часът беше 18:34.
Техьонг реши да се качи и да види дали Кук още спи.Качи се в стаята си и видя Куки,който се беше сгушил в одялото,с което беше завит.

Те си приближи до него и се загледа в красивото му лице.Започна да се приближава.Техьонг си помисли,че щом спи няма да разбере,ако го целуне.Искаше толкова много да докосне устните му....меките му и сочни пухкави устни.

Когато вече беше на сантиметри разтояние от устните на мъника ги сля в едно....обаче едно нещо го учуди......Куки му отвърна.Веднага се отдръпна и ококори очи.Видя Кук,но той още спеше.Отдъхна си и по най-бързия начин излезе от стаята и слезе долу в кухнята.Облегна се на стената и се хвана за главата,а сърцето му щеше да изкочи от гърдите.

--Какво направих!?Как може да съм толкова тъп!Да го целуна докато спи!Ако се чеше събудил,агхх много си зле Техьонг!-крещеше си шепнейки Техьонг сам на себе си.--Но....той...ми отвърна...значи...може да изпитва същото?!Не,не не той спеше,сигурно е сънувал нещо....Ами ако..не не..-Техьонг тръгна обратно към стаята на Кук надявайки се той да не е разбрал за целувката.

Влезе в стаята и той още спеше,но бълнуваше нещо.Те се прицлижи до него,за да може да чуе какво казва.

--Д-да Т-те точно....там....-бълнуваше той.

Техьонг се отдръпна като попарен.
,,Т-той да не сънува...мокри сънища .......с мен!?"-откачаше на ум Те.

Стоя известно време и накрая се реши,че вече трябва да го събужда,а и чак сега се сети,че всъщност за това се качи още първия път.

Приближи се до леглото където спеше по-малкия и седна.Побутна го лекичко.Нищо.Побутна го отново пак нищо.Доближи се до ухото му и прошепна:

--Куки~ ставай,ще вечеряме.

Куки леко се размърда,защото дъха на Техьонг погъделичка ухото му.

--Сутрин ли е вече?-попита сънено Куки като все още беше със затворени очи и се зави пред глава.
--Не вечер е ти заспа докато идвахме и сега сме в моя дом и сготвих вечеря.-съобщи му Те и се усмихна топло,но вътрешно беше притеснен от това Кук да не се е усетил от целувката.

𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now