--Съжалявам ТеТе.-бяха последните думи на бащата на Кук преди да изблъска Те от пътя си и да натисне спусъка на пистолета насочен право към Джънгкук.
Всичко всякаш се случи на забавен каданс.Техьонг не осъзна какво си случи.Мъжът го изблъска и Те залитна настрани замалко да падне.В момента ,в който чу изтрела целият му свят се преобърна напълно.Мигновено се обърна назад и видя как куршума преминава през тялото на мъника.Баща му го оцели в гърдите с огромна близост до сърцето.В следващия момент се чуха и полицейски сирени понеже Техьонг бе повикал полицията,още когато влезе в къщата. (В миналата глава)
Кръвта във вените на Техьонг кипна.Засили се с всичка сила и заби юмрука си в лицето на чичо си.Искаше му се да го пребие докато не издъхне,но по-важно в момента бе Куки.
Те веднага се затича към него.Клекна пред стола на Кук и повдигна главата му.
--КУКИ?!КУКИ КАЖИ НЕЩО!!!
--Т-т-те...-каза едвам Куки,очите му се затваряха а кръвта не спираше да се стича от раната му.
--Куки,дръж се!Моля те!Не губи съзнание!-викаше Техьонг и започна да го развързва.
--Т-те а-аз...а-аз...о-об-бичам т-те....-каза Куки и се отпусна на Техьонг.
--НЕ!ДЖЪНГКУК!!КУКИ!?!НЕЕЕ!-Техьонг го развърза и го вдигна от стола булченската.Тръгна към изхода на къщата носейки го на ръце,плачейки и молейки се гаджето му да е добре.
--Моля те,Куки!Не ме оставяй!!-викаше и плачеше Техьонг.Когато вече излезе видя многото полицейски коли и линейка.Полицаите ги видяха и веднага изтичаха при тях.
--Бързо трябва ми помощ!!Той умира!-извика Техьонг.
Някой от полицаите влязоха в къщата,за да хванат бащата на Кук преди отново да е избягал,а през това време качиха Джънгкук в линейката,а Техьонг се качи с него.
През целия път не спря да се обвинява,че е оставил Джънгкук да излезе сам през ноща.Можеше да не е тук и в това състояние.___________________________________
Надявам се да ви е харесала главата!😘Гласувайте,коментирайте иии да😂Чао!👋