Г.Т.Джк
След като Чим си тръгна останах сам на поляната.Вече беше 19:57 и ставаше тъмно.Реших че е време да се прибирам.Станах и тръгнах.Как може да ме остави сам да се прибирам!?Та аз даже пътя почти не знам!Ахх...Ама сигурно е имал важна работа щом толкова бързаше.Но пък чак по-важна от мен?Супер гадже е...
10 Минути по късно
Минавах по една уличка Почти бях до вкъщи.Минах покрай една къща.Стори ми се много позната сякаш съм ходил там?Тъкмо завивах на ъгъла когато чух гласове.Идваха три момчета,които си говориха доста силно.Забързах крачка защото не исках да ме забележат.Беше достатъчно късно и ме беше страх че нещо ще се случи.Точно когато си помислих че съм се измъкнал...
--Ей ти!Какво прави такова бонбонче като теб по това време само на вън?-обърнах се и ги видях...това бяха Чен и приятелчетата му.Личи си че бяха пияни.
--Оставете ме.-отново тръгнах,но Чен ме хвана за качулката и ме дръпна отново.
--О, не бързай зайо!Искам да оправиш една работа.Кхм...-каза и посочи приятечето си с самодоволна усмивка.
--М-моля?!,а-аз,н-не...Започнаха да се приближават към мен,а аз отстъпвах назад докато не опрях гърбът си в студената стена.
Чен сложи ръцете си от двете ми страни и приближи лицето си към моето.Погледна ме, след което сля устните ни.Отвратих се имаше вкус на алкохол!Отблъснах го.
--Махни се!
--О така ли ще играем зайче?-започна да маха колана си,след което разкопча ципа си и свали дънките си.Видях надървения му член.Свали и боксерките си.Опитах се да го отблъсна,но с едната си ръка той хвана моите над главата.Набута члена си към устата ми.
--ЛАПАЙ!-извика ми в лицето
--НЯМА!-изкрещях.
Удари един юмрук в лицето ми.
--Казах ти да ЛАПАШ!
Започнах да плача неудържимо.Точно в този момент той вкара членът си в устата ми.Започна бясно да се забива,а аз плачех и се давех .Опитах се да се освободя от хватката му,но без успех.Накрая реших........захапах силно члена му и той изкрещя от болка и веднага ме пусна.Погледна ме с яростно,след което се появи мазната му усмивка.
--Явно искаш да играем лошо а,зайче?Добре,щом това е желанието ти.-направи знак на момчетата да се приближат към мен.Застанаха от двете ми страни и здраво хванаха ръцете ми,а Чен се зае да събува дънките ми.Започнах да викам за помощ,но един от прителите на Чен ми запуши устата.Продължавах да се дърпам,плача и да викам за помощ или поне се опитвах.Чен събу боксерките ми и беше готов да навлезе в мен когато......Чен падна на земята,а зад него имаше човешка фигура държаща счупена стъклена бутилка.
Когато другите двама го видяха веднага ме пуснаха и избягаха.Строполих се на земята все още гол само със суитшъра си.Човекът ваднага клекна пред мен и чак сега видях кой е.
--Добре ли ст-КУКИ?КУКИ ДОБРЕ ЛИ СИ?!-извика Те веднага щом разбра,че това съм аз
Веднага ме прегърна, а аз започнах да плача още повече и се сгуших в него.Треперех и той го усещаше.
--Щ-щяха,щяха да,да ме из-изнасилят,а-ко не б-беше... -едвам говорех през плача си.
Те се опитваше да ме успокои,но не се получаваше.
-Куки спокойно тук съм!Никой няма да ти навреди!
Той започна да обува боксерките и дънките ми и когато беше готов ме изправи,но аз залитнах.Краката ми още трепереха и бях в шок от случилото се.Дишах бързо и продължаваха да се стичат сълзи по бузите ми.Изведнъж усетих как Те ме повдига булченската и тръгна на някъде.Просто се отпуснах в ръцете му и заспах...Следва продължение...
********************************
Така хорица това нещо ми дойде докато си учех по Литература за матурата😂написах го набързо за да не го забравя.😂
Да знайте,че сега около една седмица няма да съм много активна заради..........матурите😩......и мислех и днеска да не качвам,ама качих😂
Така.Дано да ви е харесала и сорка за грешките😘
Байй~ !
А и също ЧРД Йосангии!!!😍😍