14.

540 45 18
                                    

На сутринта Техьонг се събуди и погледна към спящия на гърдите му мъник.Усмихна се на сладката гледка,след което го измести от себе си и реши да отиде да направи закуска.

Изправи се от леглото и слезе долу в кухнята.Започна да разглежда хладилника,за да види какво има.Реши да направи палачинки.Взе продуктите и започна.

Час и половина по късно беше готов понеже прегори палачинките над сто пъти и се налагаше да започва отначало,но най-накрая успя да ги направи перфектни...е поне колкото перфектни можеше.
Взе течен шоколад,който намери в шкафа и остави палачинките на масата заедно с шоколада.Тръгна към стаята на Кук.

Влезе вътре и видя,че още спеше.Чак сега се сети защо спи толкова-защото беше упоен с приспивателно,което очевидно държи доста дълго.Настани се до него на леглото и се загледа в хубавите му черти-малките му устнички,сладките миглички и нослето,което потрепваше от време на време.Това му се стори доста сладко.Погледа го още малко,докато той не отвори леко очите си.

--Мм-измрънка сънено Куки-Какво стана?-каза и потърка очичките си.
--Ами снощи...-започна Те,но беше прекъснат от Кук.
--С-снощи имаше някой тук!Какво се случи!Ти какво правиш тук!?Как...
--Спокойно Куки сега всичко е наред-каза и го погали по главата.
--Но...но какво се случи?Защо си тук?Помня само,че някакъв човек беше опрял нож в гърлото ми от тогава всичко ми е черно.
--Охх..ами Куки този...това беше...беше човека,който ти праща писмата.-каза Те и наведе глава надолу.
-Какво!!?Кой е видя ли му лицето!!?Нещо направили ти!?От къде разбра!?-Кук имаше толкова много въпроси.
--Да той е...той ми каза и не не видях как изглежда,но знам кой е....-пак погледна на долу ТеТе.
--Как така?Познаваш ли го!?
--....Куки.....мисля,че е по-добре първо да хапнем после ще ховорим,че храната изстива.-каза Техьонг.
--Храна?-погледна учудено Джънгкук.
--Да направих палачинки.-усмихна му се Те.
--Палачинкиии!!-зарадва се Куки,а Ким се засмя на реакцията му.

Момчетата тръгнаха към кухнята и седнаха на масата.Почнаха да се хранят.По едно време Те забеляза че Кук си е оцапал с шоколад.

--Амм...Куки имаш малко шоколад...
-М?Къде?-попита Джънгкук.
--Чакай...-Техьонг взе една салфетка и се приближи до Кук.

𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now