24

405 46 5
                                    

Сутринта настъпи и Джънгкук се събуди пръв.
Щом отвори очите си видя красивото спящо лице на гаджето си,усмихна се и реши да стане и да приготви закуска.

Изправи се внимателно и тихо от леглото и слезе в кухнята.Потърси продукти ,с които да сготви нещо.Започна да прави пържени филийки,когато усети нечии ръце да се увиват около кръста му.Първоначално се стресна,но после осъзна,че това е хьонга му и се усмихна.

Обърна са към него,а Техьонг моментално слепи устните им.Куки уви ръцете си около врата му.Те поиска вход,а Кук веднага му го даде.След това по-големия спусна ръцете си към бедрата на малкия и ги хвана,за да го повдигне.Кук разбра намека и веднага уви краката си около кръста на гаджето си.

Техьонг го постави да седне на плота до тях,а през това време на прекъсваха целувката си.Когато им свърши въздуха се отделиха и се усмихнаха един на друг.

--Много рано си станал зайо.-проговори пръв Те.
--Да.Реших да ти направя закуска.-усмихна се сладко Кук.
--Ай сладкото ми зайченце!Обичкам си тее!-каза Ким като ощипа бузките на по-малкия,а той леко се изчерви.

Те го свали от плота,а Кук продължи със закуската.Когато беше готова я сложи на масата.Наядоха се,оправиха и решиха целия ден само да мързеуват и да се гушкат и целуват (стана рима👌😂)

Седнаха на дивана,Кук се сгуши в по-големия и си пуснаха филм.Гледаха филми и дори пропуснаха да обядват.Беше им приятно просто да си стоят и да се гушкат.

Цял ден гледаха филми.Вече в 18:52 им омръзна да гледат и Техьонг спря филма и проговори.

--Аз съм гладен.Ти?
--Ммм не.-каза Куки,но точно в този момент коремът му изкъркори и Техьонг се засмя.
--Аха не си гладен,а?-засмя се отново.
--Еми~ може би мааалко.-засмя се и мъника.
--Добре.Отивам да приготвя нещо.-Куки само кимна.

Техьонг стана и отиде да приготви нещо за ядене.Изведнъж се провикна.

--Ей!Куки!Ти няма ли да ми помогнеш малко!
--Не!Аз направих закуската ти направи вечерята!-отговори му Куки и се засмя.
--Ах че сии~!-Те също се засмя.

След 2 минути Техьонг се върна.

--Много бързо сготви.-каза учудено Куки като се обърна към хьонга си,но остана разочарован като видя,че той в носеше храна.
--Ами имаме проблем.Няма никаква храна.Ще отида до магазина и-Кук го прекъсна.
--Не аз ще отида.-усмихна се той и стана.
--Аа не не аз ще отида ти ще стоиш тук.-противеше се по-големия.
--Аз ще отида!-викаше Куки докато се смееше и вече се качваше към стаята,за да се облече.
--Ама голям си инат.-каза Те и се засмя.

След 1 минута Кук слезе.Беше си облякъл черни скъсани дънки и черен суитшър (нз как се пише😂)Обу си обувките .

--Чао ТеТе!
--Чао!И побързай че съм гладен!-засмя се Те.

Кук хвана дръжката на вратата но Те го спря.

--И също обичам те,пази се.-каза и го целуна за кратко по устните.
--И аз Те.-усмихна се сладко Куки и излезе.

Техьонг се просна отново на дивана и си взе телефона като започна да разглежда социалните мрежи.
След около 5 минути телефона му звънна.

Непознат номер

Техьонг вдигна.

--Ало?
--Ало.От полицията се обаждам.Господин Джон избяга сега го издирваме отново.Съветваме ви да не излизате защото е на свобода и може да ви направи нещо.-сърцето на Техьонг спря за миг.Той осъзна,че Джънгкук е сам!На вън!И то вечерта,когато никой не може да забележи,ако нещо се случи.Той се побърка.
--Д-добре.Довиждане.

Той веднага затвори на полицая и набра номера на гаджето си.Надяваше си да вдигне.

--Вдигни,вдигни.Вдигни!Мамка му!!-Джънгук не отговаряше.

По-големия продължи да звъни втори,трети,четвърти път и все НИЩО.Накрая хвърли телефона си облече си якето,обу обувките си излезе както си беше облечен с домашните дрехи.

__________________________________
Надявам се да ви е харесала главата!😚

__________________________________Надявам се да ви е харесала главата!😚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now