Там стоеше...Техьонг?
--Здравей Кук,аа как си?Нямаше те днес и дойдох да те ви- в този момент Джимин се появи зад мен и Техьонг замръзна.
--Той какво прави тук?-попитаха двамата едновременно.
--Ами и двамата дойдохте,за да разберете как съм и защо не съм дошъл днес.
--Ии защо?-попита Те.
--Ами успах се,защото....всъщност няма значение.-отсякох аз.
--Не,не продължи.-подкани ме Чим.
--Просто...сънувах кошмар и се събудих ии да...
--Аха...ясно.-каза Те.-А защо си само по боксерки?-каза оглеждайки ме от горе до долу подсмихвайки се леко.
--А-ам а-аз тъкмо се обличах и-
--Да,да ясно,а искаш ли после да излезем?
--Ами такова...аз ще излизам с Чим.-казах и посочих Джимин,който стоеше и мълчеше.Гледаше в.....задника ми?
--Аха,а не може ли да дойда с вас?
--Ами...Чим?-обърнах се към него.Видях как стиска леко юмрук и прехапа устната си, след което се усмихна.
--Да,няма проблем.-хм държи се странно.
--Добре.-усмихна се Те доволно.-Тогава да вляза,ако може.-аз си отдръпнах и той влезе.С Чим се погледнаха на кръв,но когато видяха,че ги гледам се усмихнаха мигновенно.
--Ами,аз ще отида да се облека и може да тръгваме.-те кимнаха.Качих се горе в стаята си и започнах да се обличам.Облякох си:
(Без раницата и маската)Оправих си малко косата и излязох от стаята.Тръгнах надолу и тогава чух как момчетата си говореха за нещо...по скоро си викаха.Заслушах се.
--Казах ти нещо?!-извика Техьонг.--Стой далеч от него!
--И защо да го правя?Ти нищо не можеш да направиш!-чух звук от удар,но не се показах.Стоях и слушах.
--Не разбра ли,че вече не си част от живота му вече!Не можа да го спасиш от баща му.Ако беше по-добре гадже в момента нямаше да не те помни!-отново се чу удар
--Млъкни!!-извика Техьонг.
Вече тръгнах към тях.Когато ме видяха замръзнаха на място.Техьонг беше хванал Джимин за врата и го душеше.Веднага тръгнах на там и застанах между тях.Те беше засилил юмрука си към Джимин,но аз застанах пред него и той удари мен.Паднах на земята.Удара беше силен.Джимин и Те клекнаха пред мен.
--Куки!Добре ли си?!-попита притеснено Чим.-Как можа да го удариш тъпак?!
--Куки съжалявам!Не исках да ударя теб,а него!-извика и се обърна ядосано към Джимин.
--Д-добре съм!Успокойте се.-изправих се.
--Имаш кръв.-съобщи Те.Пипнах си носа и видях,че тече кръв.Отидох до мивката и пуснах водата.Измих се и се върнах при момчетата.Техьонг ме гледаше с вина в очите,а Чим с притеснение.
--Добре ли си?-попитаха отново в един глас.
--Да.-казах.
--Извинявай.-каза Те.
--Няма проблем.Ще излизаме ли?Не смятам да питам за какво се карахте.После ще говорим.
Честно исках да разбера какво толкова си говореха.И това с Техьонг,че не ме е спасил от нещо.За какво става на въпрос?Объркан съм.Наистина трябва да поговоря с Те.********************************
Надявам се да ви е харесала!😚😚❤💙💚💛💜Чао~!