Малко по рано същия ден
Г.Т.Т
След като Джимин си тръгна от вкъщи бесен аз се замислих над всичко, което се случва .Джимин каза,че Куки започва да си ме спомня!Но...ако Джимин направи така,че Кук да не си спомни?Ох защо трябваше са се меси в моя живот в на Джънгкук.Всичко стана толкова сложно.Толкова искам Джънгкук отново да е мой,да усещам сладките му устни отново.Защо забога всичко се обърка така?!Охх...ще изляза да се успокоя малко на чист въздух.30 минути по-късно
Вече беше късно.Отидох до онази полянка където бях завел Кук на първата ни среща.
Там винаги се отпускам,когато съм напрегнат.Тръгнах обратно към вкъщи.Минавах покрай една уличка когато чух някакви гласове.
--Казах ти да лапаш!!-извика някой.
Прозвуча като Чен.Сигурно той и приятелите му пак тормозят някой.Тръгнах на там без капка колебание.Видях как две момчета държат друго,а Чен го събличаше и щеше да го изнасили?!До там ли е стигнал този? !Да изнасилва невинни момчета!Видях една стъклена бутилка.Взех я,засилих се към Чен и я счупих в главата му,от което той припадна,а от главата му текна кръв.
Когато другите две момчета ме видяха се изплашиха и побягнаха като пуснаха
по-малкото поне според мен е по- малко.Клекнах пред непознатото момче и чак тогава забелязах,че това всъщност е....ДЖЪНГКУК?!?!?!Той ме видя и започна да плаче.Веднага го гушнах.Много се притесних дано тези да не са му направили нещо,защото инъче ще ги убия!
Куки не спираше да плаче и едва дишаше през плача си.Накрая реших просто да го вдигна и да го прибера в къщи.Да знам къде живее,но просто......искам да съм сигурен,че ще е добре и в безопасност.
Той се сгуши в мен и няколко секунди по късно чух сладкото му похъркване,което ми подсказа,че е заспал.
15 минути по-късно
Стигнах пред вкъщи и погледнах към спящия мъник в ръцете ми.Имаше малка синина на окото и устната му беше разкървавена.Извадих си ключовете едвам опитвайки се да не го изпусна или събудя.Отключих и влязох.Тръгнах към стаята ми и го поставих на леглото внимателно.Излязох от стаята,за да взема спирт и памук и се върнах.Влязох и видях как се събужда.
Г.Т.Джк.
Събудих се в чужда стая.Много позната стая.Изведнъж някой влезе.Погледнах и беше Техьонг.
--Куки,как си?-седна до мен мен и хвана ръката ми.
--А-аз б-благодаря т-ти...че..ч-че ме с-спаси...
--Няма за какво.-гушна ме.
--Трябва да промия раните ти.Някъде другаде освен по лицето удряха ли те.
--Н-не с-само ....м-ме накараха...да...д-да...-започнаха да се стичат сълзи по двете страни на лицето ми.
--Няма нужда разбрах те.-каза и ме прегърна,а аз започнах да плача тихо на рамото му.
Отделих се,а той взе памука и го напои със спирт.
После докосна леко устната ми,а аз потрепнах от допира му.Започна да промива раната.Леко щипеше и затова изсъсках.
--Ей сега свършвам.-кимнах леко.
--Готово.-стана и остави спирта и памука на страна.
Седна пак при мен.Погледна ме в очите.Изгубих се в тях.Толкова са красиви...
--Какво се случи?
--Ами бях с Чим,но той си тръгна и после...-подсмъркнах-прибирах се и...тогава видях Чен и дружките му.И-и п-после т-той ми...каза ми...д-да му д-духам,но му о-отказах и т-той щ-щеше да ме.....изнасили,но т-ти д-дойде и.....-започнах да плача.Г.Т.Т.
Значи Джимин го е оставил сам и тогава дойде при мен.Ох ако не бях излязъл и отишал на време са щели да изнасилят Куки?!Той заплака,а аз го прегърнах.
--Спокойно Куки!Сега си в безопасност при мен.Няма страшно.Те няма да те докоснат повече.-успокоявах го докато милвах черната му като катран коса.
--М-много т-ти б-благодаря Те.-заплака по силно и се сгуши в мен.
--Винаги бих го направил за теб.-целунах го по главата.Стояхме така още време докато не усетих,че се отпуска на мен.
Погледнах го и видях,че е заспал.Отделих се и го поставих внимателно да легне.Знам,че преди не обичаше да спи с дрехи за това махнах дрехите му и го оставих само по боксерки.Ах...колко ми липсваше тази гледка...Съблякох се и легнах също.Загънах ни и го придърпах към мен.Притиснах го по-близо.Явно неусъзнавайки докато спи постави главата си на гърдите ми и обви ръцете си около кръста ми.Първоначално се учудих,но после се усмихнах.Прегърнах го силно.
--Ако знаеш колко много те обичам Куки.-целунах черната му коса.--Скоро отново ще си мой...обещавам...и никой,ама никой няма да ми попречи това да се случи.
След няколко минути и аз се унесох в дълбок сън.*******************************
Има ли още хора които четат тая пумия?
И също съжалявам за дългото забавяне,ама тва училище направо ми рязката фамилията.😂Мисля че започвам да провалям цялата история и започнах да пиша по-зле и от преди и въобще нямам идеи,но все пак ако има някой който да е харесал това подобие на глава да хареса и гласува😚
Ии чао от мен!👋💖
I purple you!💜💜💜