14.(2 сезон)

333 29 10
                                    

Н.Г.Т.
Една седмица по късно.Чим и Кук все още бяха,но връзката им не вървеше особенно добре.За разлика от това Те и Куки ставаха все по-близки и на Джимин това не му се харесваше.Но това нямаше да продължи дълго.Той имаше план.План с който ще накара Кук да намрази Техьонг от дъното на душата си.План,който бе сигурек,че Кук ще е само и единствено негов.

Г.Т.Джк.
-Хайде дее няма да те чакам цял ден!-извика
-Добре де добре!-извиках.

Излязох от банята облечен с рокличка на принцеса.Дамм точно така...принцеса.Роклята представляваше розова рокличка с бяла дантела около кръста и като допълнение малка розова коронка с бяла панделка.

-Пхахахаххахахахаха!!!!-започна да се смее Техьонг.
-Много смешно ха ха...-казах съркастично.
Техьонг падна на пода от смях,а аз стоях с скръстени ръце и го гледах.

Ретроспекция
10 минути по-рано

-Казвам ти няма да успееш-каза Те.
-Ше успЛея!-казах с пълна уста и продължавах да натиквам бонбони маршмело (нз как се пише) в устата си.
-Едва натикваш десет,а ти остават 20!-засмя се.
Нищо не казах само продължих да тикам.
-Ай се хванем на бас,ако успееш ще правя каквото ти ми кажеш за цяла седмица...ако ли не...-усмихна се мазно- ще облечеш рокля...на принцеска.

Като чух това изплюх всички маршмело по него,а той мигновено се отдръпна назад ,за да се предпази от изплютите бонбони.
-Какво!?Нее!-ивиках
Той започна да се смее.
-Загубиии!Хайде сега ела с мен-хвана ме за ръката.
Изтръпнах от допира му.
Тръгнахме нагоре към стаята му.
от къде ще намериш рокля?-подсмихнах се доволно,защото знаех че няма от къде да вземе.

Влязохме в стаята му.Отиде до гардероба си.Отвори го и извади....рокля?!Wtf защо има рокля??
-Ти..?Ама как..?Откъде?Защо забога имаш рокля??
-За случаи като тези-усмихна се и ми я подаде.
-Ааа не,не не!Няма да облека това нешо!-казах и бутнах роклята в ръцете му.
-О напротив ще!И не приемам повече откази!-пак ми я даде.
-Ама...
-Няма ама-засмя се и ме забута към банята.

Влязох и затворих вратата.Въздъхнах и започнах да се обличам.

Край на ретроспекцията

𝐓𝐞𝐱𝐭 𝐌𝐞  ♡︎𝗸.𝘁𝗵 + 𝗷.𝗷𝗸♡︎Where stories live. Discover now