Hayat benim için zor olmasa keşke , bugün annem bana boş yere bağırdı. Zaten her zaman böyle biri olmuştur. Babam onun gibi değil her zaman beni sever bana hiç bağırdığını görmedim keşke annem 'de babam gibi olsa ama nerde o günler.Benim hiç kardeşim olmadı , babamın tek çocuğu benim Amerika 'da yaşıyoruz. Ben Türkiye'de Dünya'ya gelmişim . Türkiye'ye bir iki defa gittim çok güzel bir ülkedir ,bu arada benim adım ece bu ismi Türkiye'de doğduğumda orada bir tane hemşire bu ismi bana vermiş, babamın anlattığına göre öyleymiş
Babam"ece uyan artık geç kaldın okuluna "
off ya bana hiç bir zaman uyku yok mu? bu evde
"tamam baba kalkıyorum "
Bu sıcak yatağımı bırakmak zorundayım ve bir türlü bırakamıyorum ama bırakmak zorundayım yoksa bir daha o kadınla yani annemle kavga etmek zorunda kalırım, zorda olsa yataktan kalmayı başardım , gardıropun kapağını açıp tek tek kıyafet çıkarıp ayna karşısında denemeye başladım.
Bu gün için ne giysem acaba okulumuza forma giymek zorunlu değil , bu yüzden istediğim kıyafetimi giyebilirim,kısa bir etek ve üstüne güzel bir triko kazak ile kombine ettim ,saçlarımı omuzuma düşecek şekilde serbest bıraktım , hafif bir Makyajdan sonra hazırım ,ayna karşısında bir iki defa kendime baktım ve memnun olduğumda odamdan çıktım, aşağıya indiğimde babam ve annem kahvaltıya oturmuşlardı, Bende kendi yerime oturup kahvaltımı yapmaya başladım.
Babam; "ece sana önemli birşey söylemeliyim kızım , biraz beni dinlermisin" deyip Üzgün bir şekilde çayından bir yudum alıp yerine bıraktı, her ne söyleyecekse onun için zor birşey olmalı, bende portakal suyumdan bir yudum alıp ona cevap verdim.
"evet baba dinliyorum" acaba ne söyleyecek çok merak ediyorum.
babam;" biz annenle beraber bir karar aldık ,sen bundan sonra eğitimini Türkiye'de devam edeceksin kızım "deyip çayından bir yudum daha aldı.
" Ne!! Türkiye'de okumak mı?" şaşırmış bir şekilde cevap verdim.
babam; " evet ece, bundan sonra eğitimini oradan devam edeceksin , bu gün buradaki okuluna gidip arkadaşlarına veda edebilirsin"
"sen şaka yapıyorsun değil mi? baba Aaa Hayır sen ciddisin , baba benden bunu isteme ,senden ayrı başka ülkede yapamam lütfen beni gönderme" dedim Üzgün bir şekilde yani benim deyişimle acıtasyona bağlayarak ama bir faydasını göremedik bir türlü ve Yene işe yaramadı.
babam "konuşma bitmiştir o kadar biz ne istiyorsak yapacaksın " deyip babam kahvaltısını yarıda bırakıp gitti.kesinlikle bunun altında annem vardır , yokya bu kadarda kötü olamaz demi, olmasın lütfen
"anne babama söyle beni göndermesin lütfen ,onu ikna edebilirsin "dedim ama annem hiç tepki vermeyerek, soğuk bir şekilde cevap verdi.
annem; " Hayır gideceksin benimde kararım böyle, hep bizim yanımızda kalamazsın ,şimdi git okuluna o iğrenç arkadaşlarınla vedalaş "
"onlar iğrenç değil anladın mı? , iğrenç olan biri varsa oda se***"konuşmamın devamını söyleyemedim, neden çünkü ne kadar kötüde olsa annem o benim, onun gibi olamıyorum.
benim annem neden beni sevmiyor , kahvaltıyı yarıda bırakıp evden çıktım arabama bindim ve en sevdiğim türkçe şarkılardan model meyi açıp son ses söyleye söyleye okulun kapısına kadar geldim türkçe çok iyi konuşa biliyorum , babam öğretmişti neyse arabayı otoparka park edip okulun içine girdim. okulum bu semtin en iyi okullarından çok büyük ve lüks bir okuldur,sınıfımın içine girdiğimde Sofiayanın yanına oturdum ,onunla nasıl vedalaşacam bilemiyorum
sofia"nerelerdesin ece seni merak ettim ,niye bu kadar geciktin "deyip bana sarıldı.
"Sofia hemen gidicem zaten seninle vedalaşmak için geldim okula"
sofia" ne diyorsun sen ne
vedalaşması"deyip benden ayrıldı.ben nereden başlayacağımı bilemiyorum ama biyerden başlamak lazım herşeyi Sofiaya anlattım ve buna çok üzüldü onunla vedalaşmak çok zor oldu benim için bütün arkadaşlarımla vedalaşıp eve geldim, odama geçip bavulumu hazırladım ve yarın gidicektim ama madem beni istemiyorlar daha fazla durmanın anlamı neki ,bu gün için biletimi ayırdım Babam eve gelmeden gitmiş olucam uçağımın kalkmasına iki saat kaldı, bavulumu aşağıya indirdim annem beni böyle gördüğüne şaşırdı.
Annem "ece bu bavul ne , sen yarın gidiyorsun""bu gün gitmek istiyorum mutlu olursunuz böylece"
Hemen telefonumdan bir taksi çağırdım ve kapıyı çarpıp evden çıktım ,taksiye binip hava alanı gidicegimi söyledim ,Hava Alanına geldiğimizde taksiciye parasını uzattıp taksiden indim. Uçağın kalkmasına 15 dk kalmıştı,hava alanı evimize çok uzaktır, hemen bütün işlemleri yapıp uçağa bindim yanıma çok tatlı bir teyze oturdu. Uçak havalandığında kafamı koltuğa yaslayıp gözlerimi kapattım , uzun yolculuktan sonra uçak iniş yaptı . Bu koca istanbulda tek başıma ne yapıcam bilemiyorum
İlk bölüm bu yüzden çok ama çook heyecanlıyım umarım beyenirsiniz
💕iyi okumalar 💕Vote ve yorum yazmayı unutmayın lütfen!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tatlı bela
RomanceKüçük yaştan itibaren zorluklarla karşılaşan bir kız anne sevgisini bilemeyen herşeyi alabilmesine ragmen mutsuz olan gerçeklerle yüzleşe bilecek kadar güçlü olabilecek mi?