baya aksiyon

63 23 19
                                    

Cansu'nun gözünden

Sabah Doğa'nın sesiyle uyandım , ya resmen alarm kurmama gerek yok , başımda zaten kocaman bir çalar saat var ...

Doğa;" cansuuuuuuğ hadi kalksana kızım ya , öğlen oldu öğlen"

"Offf doğa rahat bırak beni  ,dün akşam çok geç uyudum "

Doğa;"Hayır bırakmıyorum bugün senin sıran, kahvaltıyı sen hazırlayacaksın" deyip yatağımda zıplamaya başladı.

"Git başımdan ya ,çok uykum var benim, bugün sen hazırla, söz bir hafta ben hazırlarım"

Doğa;"hayır ya olmaz , hem sen dememişmiydin sıralamayı bozanın kaynanası cadının biri olsun diye"

"Offf zaten benim başıma senin gibi bir cadı vermiş , kaynanam cadı olursa senin yanında melek kalır"

Doğa;"bak olmuyor böyle kalbimi kırıyorsun "

"Kırılırsa kırılsın be , hadi in yatağımdan"

Doğa;"peki öyle olsun Cansu hanım ama sonradan gelip Özür dilersen affetmem ona göre" deyip odamdan çıktı ama Hayır ya bunu nasıl unutur

"Doğaaa geri dön"diye arkasından bağırdım.

Doğa;"ne oldu Cansu pişman mısın Yoksa "

"Hayır kapıyı açık unutmuşsun onu diyecektimmm"

Doğa;"seni kötü ... neyse ya sen kaybettin "Deyip
öyle bir sert kapattı ki kapıyı bütün sinirlerim tepemden aşağıya kadar indi , o kadar sinirlendim ki kafamın altında bulunan yastığı kapıya fırlattım, offf uykum kaçtı onun yüzden neyse cansu sakin ol sakinn yoksa anlımda kırışıklıklar çıkar...

🔸🔸

Yatağımdan kalkıp  elimi yüzümü yıkayıp mutfağa doğru gittim , doğa mutfakta yoktu galiba gitti neyse ya giderse gitsin zaten uykum onun yüzünden kaçtı,  buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim sonra çayı ocağa katıp eceyi uyandırmaya gittim ama odanın kapısı  kilitliydi, bu kız kapıyı neden kilitledi ki...

"Eceee uyan artık kahvaltıyı hazırladım, hadi gel kahvaltı yapalım"dedim ama içerden hiç ses gelmedi yoksa birsey mi yaptı kendine bu

"Ece uyansana bak korkutuyorsun beni hadi canım aç kapıyı" dedim yene ses yok "Eceeee aç kapıyı ece" deyip bağırmaya başladım ama hiç cevap vermiyor, bu sever kapıya vurarak bağırmaya başladım "ece lütfen korkuyorum hadi aç güzelim kapıyı" yok yok hiç ses yok ne yapmam lazım ya hı yedek anahtar vardı hemen salona koşup her tarafta
Anahtarı aramaya başladım ama bulamadım nerde ya bu anahtar ,
Odamada baktım yok hiçbir yerde yok...

Kağan'nın gözünden

Dün akşam yengemlere geldiğimde yemek yemeden boş bir odaya geçip uyudum . Sabah erkenden kalkıp kahvaltı yapmadan cansu'nun evine geldim ama zile o kadar basmama rağmen kimse kapıyı açmıyor neden kimse kapıyı açmıyor,  tam o sırada bir amca asansörden çıkıp yanıma geldi...

Amca;"evladım sen ne yapıyorsun burda, yoksa kafayı mı? Yedin"

"Hayır amca ya  ne kafayı yemesi , ben arkaşımın evine geldim ama zile o kadar basmama rağmen kimse kapıyı açmıyor"

Amca;"evladım senin arkadaşın üç harfliler falan mı?"

"Tövbe tövbe amca sen ne diyorsun öyle"

Amca;"evladım bu daire boş , kimse oturmuyor yahu "

"Kimse oturmuyor mu? Burda ya , vay anasını boş yere zile basıp duruyorum  bende"

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin