Yeter artık buna dayanacak gücüm kalmadı, bu o kadar kolay değil, ben bir daha eskisi gibi olamam.
Benden bunu istemesin, her hikaye mutlu sonla bitemez be Kağan, artık vazgeç, olmuyor ve aslada olmayacak, biz diye birşey olmayacak bu imkansız, benden imkansızı isteme, bu kalp bu kadarını kaldıramaz..."Ben yalnız kalmak istiyorum, lütfen bırakırmısın beni! "
Kağan;"tamam bu sefer senin istediğin olsun ama bu konuyu daha sonra konuşacağız ve bana bugün neler yaşadığını anlatacaksın tamam mı?"
"tamam pes ediyorum ama şuan iyi değilim, kendimi iyi hissettiğim bir zaman anlatırım olur mu?"
Kağan;"evet oldu ama seni gideceğin yere kadar ben götüreceğim, bu ayakla gidemezsin, hiç boşuna Hayır deme çünkü yanında parada yok bunu biliyorum,hadi arabaya bin seni bekliyorum"
"Off senden kurtulmak neden bu kadar zor , ya ben yanlız kalmak istiyorum"
Kağan;"Evet benden kurtulmak zor çünkü anca ben isteyince benden kurtulursun , hadi acele et yoksa geceyi burda geçireceğiz"
"Tamam mecburen binmek zorundayım yoksa binmezdim"
Kağan;"Hı hı eminim öyledir"
Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadık, ben kafamı cama yaslayıp yolu seyretmeye başladım.
Ona kaldığım oteli söyledim , otelden valizlerimi alıp ,Cansu'nun evine gideceğimi anlattım ama araba ne otele gitti ,nede cansu'nun kaldığı eve,
Şuan biz nereye gidiyoruz?"Kağan nereye götürüyorsun beni, otele gidecektik"
Kağan;"bakıyorumda buraları iyi öğrenmişsin"
"Konu bu mu şimdi,nereye gidiyoruz söylesene "
Kağan;"hastaneye gidiyoruz"
"Hayır gelmiyorum hastaneye, sen beni otele götür"
Dememe kalmadan araba çoktan, hastanenin acil servis kapısının önüne geldi bile,Kağan hemen arabayı durdurup arabadan indi ve hemen gelip benim kapımı açtı
Kağan;"bekle o ayakla yürüyemezsin"
Deyip beni kucağına aldı ve doktorun odasına kadar taşıdı...------------
"Sana birşeyim yok demiştim sadece ayağımın üstüne düştüm , neden o kadar büyütüyorsun"
Kağan; "hı hı o yüzden doktor ayağın iyileşene kadar yürümemeni söyledi"
"Off tamam iyiyim işte gördüğün gibi,
Şimdi gidebilirmiyiz"Kağan;"hadi gidelim bakalım"deyip tekrar beni kucağına aldı ve arabaya kadar taşıdı.
"Aslında kağan otele gitmemize gerek yok ,ben oteli arayıp eşyalarımı getirmelerini söylerim, sen beni cansu'nun evine götür olur mu?"
Kağan;"tamam öyle olsun"
Yol boyunca onunla hiç konuşmadım, sadece adresi söylemek için konuştum,bir süre sonra araba cansu'nun oturduğu apartmanın önüne geldiğinde araba durdu ,tam kapıyı açıp inecekken, Kağan kolumu tutup beni kendine çekti ve şöyle dedi.
Kağan;"hani benden korktuğunu söylemiştin ya, sana söz veriyorum o gözlerin eskisi gibi gözlerimin içine bakacak"
"Ya eskisi gibi olmazsa, o zaman ne yapıcaksın?"
Kağan;"o zaman karşına geçip , beni öldürmeni isterim bayan bilmiş"
"neden bana şimdi böyle davranıyorsun, sen benden nefret etmiyormusun?"
Kağan;"Hayır senden artık nefret etmiyorum"
"Tamam yeter daha fazla konuşmaya- lım ayrıca senden birşey istiyeceğim benim için yaparmısın?"
Kağan; "evet yaparım söyle"
"Benden uzak dur ve asla karşıma çıkma"
Kağan;"Hayır benden bunu isteme , bunu yapamam, benim için imkansız"
"Konuşmamız buraya kadar ve dediğimi yapacaksın tamam mı?"
Kağan; "Hayır küçük hanım malesef bu dedikleriniz olmayacak" deyip yanağımdan öptü.
"Şey... ben gitsem iyi olucak , beni getirdiğin için teşekkürler"
Kağan;"rica ederim ama dur bekle ben seni götürürüm"
"Hayır gerek yok, ben kendim gidebilirim"
Kağan;"tamam peki ama sen gidene kadar arkandan balacam , bu arada inaçılığın geçmemiş yerinde duruyor"
"Offf tamam , ne yaparsan yap banane , ben gidiyorum"
Arabadan inip abartmanın içine girdim , arkadan araba sesi geldi galiba Kağan gitti.
Yukarı çıktığımda daha kapıyı çalmadan, cansu kapıyı açtı o kadar endişeli görünüyorduki, annem bile benim için bu kadar endişelenmedi.Cansu;"Ece sen nerdesin, heryerde seni aradım iyimisin, az önce seni getiren kağanmıydı?"
"Evet o beni bıraktı ama şuan o kadar yorgunumki daha sonra konuşsak olur mu?"
Cansu;"tamam daha sonra anlatırsın,
Bu arada otelden eşyalarını getirdim haberin olsun ve sınıfta bıraktığın eşyalarıda""Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim bir tanesin"
Cansu;"ne demek her zaman, hadi sen git bir sıcak duş al ,bende sana yiyecek birşeyler hazırlayayım"
"Hayır demem aslında çok açım" deyip banyonun yolunu tuttum.
-------------
Bu sıcak duş bana çok iyi geldi üstüme rahat birşeyler giyip mutfağa gittim, Cansu benim için çok güzel bir sofra hazırlamıştı.
"Ooo çok güzel kokuyor bunlar , sen mi yaptın"
Cansu;"Hayır ben yapmadım, bunların hepsini Doğa yaptı"
"Hım , bu arada doğa nerde"
Cansu; "odasında yatıyor"
" o zaman sessiz olalım uyanmasın"
Cansu;"uyanmaz korkma onun uykusu ağırdır, maşallah top patlasa uyanmaz"
"Gerçekten mi?"
Cansu;"evet hemde tecrübeli olarak söylüyorum bu arada benim çok uykum geldi , ben uyumaya gidiyorum "
"tamam sana iyi geceler"
Cansu; "sanada" deyip odasına gitti.
Cansu gittikten sonra bugün olanlar aklıma geldi ve iştahım kapandı hemen sofrayı toplayıp odama uyumaya gittim...
💞Umarım beyenirsiniz 💞
Yorum ve vote atmayı unutmayın sizi seviyorum iyi okumalar 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tatlı bela
RomanceKüçük yaştan itibaren zorluklarla karşılaşan bir kız anne sevgisini bilemeyen herşeyi alabilmesine ragmen mutsuz olan gerçeklerle yüzleşe bilecek kadar güçlü olabilecek mi?