plann

87 18 14
                                    

"Ne ! Yeni gelen mi? Şu okula yeni gelen kızmı?

Bahçıvan;"evet o kız , ya ben o dk oraya gitmeseydim, kızın başına ne gelirdi Allah bilir"

"Ayy amca Allah seni yollamış oraya, peki kim yapmış böyle bir şerefsizliği" dedim ve amcanın dudaklarına  öyle bir dikkatli baktım ki , o dudaklarından çıkan o isme ilk iş elektroşok veririm yada yok ya en kolay yoldan ucu açık bir kaployu ağzına sokarım daha makul olur sonrada dişlerini kerbetenle tek tek sökerim yok ya bundan da emin olamadım acaba Çin işkencesimi yapsam diye kendi iç sesimle savaşırken bahçıvan amca öyle hayretler içerisinde suratıma bakıyordu.

"Hey evlat ne diye öyle bakıyorsun dudaklarıma, yoksa sende şu cinsiyet tanımayan sapıklardanmısın"

"Ne!! Hayır amcaya dudaklarından çıkacak isme odaklanıyorum, hem sen niye konuyu ikide bir  sapıklığa getirip duruyorsun hayret doğrusu,hadii artık şu kişi kim söyle ya gına geldi bana" deyip bu sever sinirle amcanın suratına bakmaya başladım.

"Ayy evladım bende tanımıyorum, zaten elimden kaçırdım çocuğu"diyerek işini yapmaya başladı ama nedense hâlâ bana laf yetiştirmeye çalışa biliyordu  "evlat hadi bir rahat bırak beni ,işimi yapayım"

"Off amcaya nasıl kaçırırsın elinden
Ama nedense bana laf sokmakla maşallahın var"diyerek amcanın yanından ayrıldım, ama bende kağansam bu çocuğu bulucam ve bir güzel(...) vs yapacam...

🔹🔹🔹

Off bu dersler hiç çekilmiyor ya ,
bizim bayan bilmişte bugün okula gelmedi iyice sıkıcı oldu, kafamı sıraya yaslayıp biraz uyumaya çalıştım ama tam o sırada kafama bir  kağıt uçak geldi , geldiği yöne kafamı çevirdiğimde mertin bana gülerek baktığı gördüm,şuan ona dalmamak için kendimi çok  zor tutuyorum...

"Oğlum sen nerdesin ya , mekanada  hiç uğramıyorsun " deyip yanıma oturdu.

"Bugün uğrarım mekana ,sen onu boşverde bizimkiler ne yaptı halettiler mi? O işi" deyip arkama yaslandım.

"Yokya halledemedik seni bekliyoruz ama sakın sinirlenme benim bir suçum yok hepsi eray'ın suçu bir türlü konuşturamadı çocuğu" deyip masumca suratıma bakmaya başladı.

"Off bir işide bensiz halledin beya tamam oğlum bakma suratıma öyle  valla Ağzının ortasına bir yumruk geçiririm"

"Abi tamam ya kızma hemen ,neyse mekana gel akşam konuşturalım şunu"deyip yanımdan kalktı.

Okul çıkışı önce eve gidip üstümü değiştirip mekana doğru yola çıktım.
Arabayı sürerken birden telefonum çaldı kimin aradığına bakmadan hemen  telefonu suratına kapattım ama tekrar çaldı yene   kim olduğuna bakmadan suratına  kapattım..

Mekana geldiğimde arabayı valeye bırakıp içeri girdim ,baya kalabalıktı bugün , neyse bizimkilerin bulunduğu masaya geçip oturdum.

"Abi nerde kaldın ya , hadi depoya inelim çocuk orada" Mehmet'in dediği şey üzerine kafamı sallayıp, elime bir bardak içki alıp ayağa kalktım ve depoya doğru yürümeye başladım.

   Burası baya karanlık sadece çocuğun bulunduğu oda da tavana asılı olan lamba var ama o da sürekli saklanıp duruyor yani etraf baya korkutucu duruyor ama tabiki ben korkmuyorum sadece bazılarını korkutmak için böyle yapıyoruz neyse çocuğun bulunduğu odaya geldiğimizde , bizim eray çocuğu sandalyeye bağlamış karşısında oturup öylece telefonuyla oynuyordu,
Bizim geldiğimizi fark ettiğinde hemen ayağa kalktı.

"Abi nerde kaldınız ya , bu şerefsizde konuşturamadım bir türlü"deyip kollarını önümde bağdaş yapıp bana bakmaya başladı.

"Tamam çekil şuradan beceriksiz"deyip erayı kenara çekip sandalyeye oturdum, bir yudum içkimden alıp konuşmaya başladım.

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin