yalnızlık

110 36 20
                                    

Babamı çok özledim yaptığım şeyden dolayı çok pişmanım keşke evden en azından vedalaşarak ayrılsaydım ama ne yapabilirim öfkeliydim onlara karşı, beni böyle hayatlarından silemezler offf ne yapsam bilemiyorum neyseki ders zili çaldı ve hoca sınıfa geldi.

Kafamın içindekilerini bir anlık kenara bırakmaya karar verdim. Ders fizik hoca tahtada bir şeyler anlatırken onu dinlemeye karar verdim belki biraz kafamdakileri unutmuş olurum, defterimi çıkarıp not tutmaya başladım.

Bu aralar derslerle ilgilenmediğimin farkına vardım son dersin zili çaldıktan sonra hemen spor salonuna indim neyseki Kağan daha gelmemiş çantamı bir kenara bırakıp telefonumdan şarkı açıp dinlemeye başladım zira Kağan gelmeden başlamam , çünkü oda aynı cezayı aldı bana yardım etmesi lazım!

Bu dinlediğim kaçıncı şarkı sayamadım offf beklemekten gına geldi hemen koridora gitmeye başladım belki oradadır diye ama orada da yoktu demek kaçmış anlaşılan ama o yapmıyorsa ben hele hiç yapmam çantamı alıp spor odasından çıktım madem burnunun dikine gidiyor, bende kafama göre giderim.

Okulun bahçesine çıkarken biri arkadan bana seslendi arkamı dönüp kimin seslendiğine baktım, Kağandı gitmemiş bu elinde sigarası yanında daha önce gördüğüm iki çocuk bahçede banka oturmuşlar ben içerde onu bekliyim o burda keyif yapsın oh ne ala, bu hiç sorumluluk almamışmı hayatı boyunca arkadaş, bu ne rahatlıktır böyle

Kağan; "o yeni gelen işini bitirdin mi? İyi o zaman gidebilirsin"

benim işimi bitirmemi beklemiş birde pişkin pişkin söylüyor

"ne! ben içeride seni bekliyim sen burda keyif yap birde sanki gitmek için izin istemişimde bana izin veriyorsun"

kağan; "bana bak yeni gelen sabrımı zorluyorsun canımı sıkma şimdi içeriye git ve işini bitir hemen git"  

"biliyormusun beni çok güldürüyorsun tamam hadi gel bitirimde seni bir daha görmiyeyim" bu banamı gülüyor yok canım komik birşey söylemedim ki ayy basbaya bana gülüyor 

  "ne gülüyosun be(!)"

Kağan; "çünkü güldürüyorsun hadi git işini  bitir o kadar  hevesliysen, ben gelmiyorum" 

"Bak bu daha komikti, seni güldür güldüre yollasakmı,  iyi para kazanırız bea " len bu niye tepki vermiyor gülmekten başka birşey yapmıyor acaba anası bunu nerde doğurdu çok merak ettim ha

"Len konuşsana niye gelmiyorsun,  yürümeyimi unuttun, bay ego yığını"

kağan; "çünkü yerime yapan biri var o yüzden gelmiyorum"  

"kimmiş o salak kişi merak ettim doğrusu" 

kağan; "sen" 

"ben mi? Hiç gülesim yoktu doğrusu Aaa sen ciddisin"

kağan; "evet ben ciddiyim benim yerimede yapacaksın hadi git anca bitirirsin" 

"tabikide yapmicam ama çok istiyorsan sen yapabilirsin benim yerimede ,olurmu? ben gidim şimdi taksi bulamam"  

kağan; "benim lafımı banamı? Atıyorsun lafımı ikiletmeden git hemen başla yoksa zorla seni saçından tutup kötürürüm anladın mı? Beni hadi yaylan" bu ne kadar kaba böyle ailesi buna görgü kurallarını anlatmamış mı?    Ailesine Allah sabır versin  

"beni anlaşılan anlamamışsın sen yapmazsan ben hiç yapmam" 

kağan; "beni hafifemi? Alıyorsun benden korkmuyormusun"

"Hayır korkmuyorum!" 

Kağan; "peki, o zaman bunu sen istedin" beni kolumdan tutup spor odasına kadar sürükledi

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin