yeni başlangıç

158 38 5
                                    

Bu şehir baya büyük bir taksi çağırıp bir otele gittim, odama çıkıp bir sıcak duş aldım,bu bana çok iyi geldi . Üstüme rahat bir şeyler giyip yatağıma uzandım...

Sabah alarmın sesiyle uyandım, telefonuma elime alıp babamdan arama varmı? Diye baktım ama babamdan hiç bir arama yoktu, bu beni çok üzdü bir mesaj bile atamıyormu? Yoksa bana kızgınmı? Ben öyle ondan habersiz geldim diye böyle yapıyor ama ben haklıyım bu konuda, durduk yere beni Türkiye'ye yolladı , o aramazsa ben hiç aramam.
Bavulumu açıp kıyafetlerimi yerleştirdim ve üzerimi değiştirdim mavi bir elbise giyip beyaz tobuklu ayakkabıyla kombine ettim saçlarımı omuzlarıma düşecek şekilde açık bıraktım hafif Makyajdan sonra hazırım aynadan kendime bir iki defa baktıktan sonra çantamı alıp çıktım otelden, kahvaltıyı dışarıda yapıcam ve kendime biraz bugün zaman ayıracam bugün benim yeni başlangıcım olacak,taksiye binip bir restoranta gidip kahvaltımı yaptım. Alışveriş yapmak için AVM gitmeye karar verdim, bu sever taksiye binmiyecem yürüyerek buranın tadını çıkartacam , kaldırımda yürürken telefonum titredi galiba mesaj geldi , acaba kimden telefona bakarak bir taraftan yürüme çalıştım ama beceremedim çünkü birine çarptım.
Ayy çok acıdı kafam , kafa atmış gibi oldum çocuğa, kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım, esmer bir çocuk benden uzun üstünde siyah bir tişört onun üstüne bir deri çeket giymiş altınada siyah bir pantolon ayakkabı olarak neyseki siyah giymemiş içim karardı bu ne böyle siyah siyah ,neyse yüzüne baktığımda ise kaşlarını Çakmış bana bakıyordu.

Çocuk"önüne baksana körmüsün sen"
"ben Özür dilerim dalmışım"

Çocuk"bakya hayla konuşuyor çekil önümden seninle uğraşacak vaktim yok" deyip kaşlarını dahada çatmaya başladı, sanki daha çatılacak ya

"ne kadar kaba birisin Özür diledik attafı"
beni itip gitti öküz ne olacak böylelerinden,bunlar olmasa dünya daha güzel olacak . Telefonuma baktım mesaj kimden gelmiş.

Gönderen:annem
Okulunun adresini konum
Olarak yolluyorum kaydını yap

Annemden gelmiş mesaj neymiş kaydımı yapacakmışım ,offf bunlar nasıl anne baba insan kızlarını nasıl olduğunu sormaları lazımken bunlar anca emir versinler ama merak ettiğim birşey var babam neden beni hiç sormuyor neyse şu okula gidelim yarın ,AVM alışveriş yaptıktan sonra otele geri döndüm bir düş aldıktan sonra yarın için saatimi ayarladım geç kalmamak için , rahat birşeyler giydikten sonra yatağıma geçip uzandım...

Sabah alarmın sesiyle uyandım,kahvaltıyı yaparsam geç kalırım hemen üstüme salaç bir kot pantolon giydim onun üstüne bir beyaz tişört giydim altınada beyaz spor ayakkabılarımı giydim saçlarımı omuzlarıma düşecek şekilde serbest bıraktım kot çeketimi giyip otelden çıktım taksi çağırıp annemin verdiği adresi şöför amcaya söyledim.okulun önüne geldiğimizde ağzım o şeklini aldı. Bumu benim gibi zengin bir kızın gelebileceği okul, bu nebe okulla benzemiyor

taksici amca; "kızım artık inmicekmisin geldik "

Hayır burası benim için uygun değil!!

"amca adres burayı mı? Gösteriyor bu adres yanlıştır bir daha bakın"

şöför amca "Hayır kızım adres doğru"

"peki amca Teşekkürler "

Taksiciye parasını uzatıp okulun içine girdim okulun adı ateş anadolu lisesi okul resmen kötü inanmıyorum, benim için şeçtikleri okul bumu ama eminim kesin annem seçmiştir , çook kötü ya burası, okulun içine girdiğimde,bütün öğrenciler bahçede toplanmış bazıları ağaçların dibinde oturmuşlar bazıları banklarda sigara içiyor iğrenç ötesi iğrenç bahçeden okulun içine doğru yürürken birden sert bir cisim kafama çarptı ,cismin geldiği yere baktığımda bir daha ağzım o şeklini aldı . Bu dün bana çarpan çocuk değil mi? ve ben tesadüfün böylesine inanmazdım ama bizzat kendim yaşadığım için şuan inanıyorum, yok artık ben bu çocukla aynı okuldamıyım...


İkinci bölüm nasıl iyi gidiyor mu? Sizce umarım iyi gidiyordur neyse size iyi okumalar

Vote ve yorum atmayı unutmayın desteğiniz benim için önemli ☺☺

💕sizi çooook ama çoook seviyorum 💕

👇👇👇

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin