eskiye dön

65 10 9
                                    

"Bakın hanım efendi, ne demek istediğinizi hiç anlamıyorum"

"Off ne söylendin ya,  neyse senin anladığın dilden konuşalım öyleyse"

Yani bilirsiniz böyle durumlarda para teklifi edilir ama benim ona verecek param da yok , ki olsada başka yollardan yapardım planı, bu kıza kalmazdık...

"Benim anlamam gereken dil nasılmış hanım efendi"

deyip salağa yatarak ve anlamamış bir şekilde bana bakmayı sürdürdü.

"Cidden anlamadın mı?"

"Evet anlamadım"

"Peki o zaman anladığın dili göstereyim sana nedersin? "

"Ne diyorsunuz hanım efendi"

Ya sabırr, cidden bu kız bu kadar kıt olmak zorunda mı?
neyse şuna bi anladığı dili gösterelim.

Cidden bunu yapacağını söyleme!!

Evet iç sesim aklımdan ne geçtiyse, aynen de onu yapacam,ne o yapamazmıyım.

Bence yaparsın...

Hayır! yapamazsın, sen iyi ve çok tatlı bir kızsın, onu sakın dinleme!!

Ayy sen sus iyi yanım, bu sefer seni dinlemicem, hem beni bunu yapmaya mecbur bıraktılar...

Deyip onları susturdum; aniden  oturduğum yerden kalkıp sandalye'nin üstüne çıktım ve bağırarak konuşmaya başladım.

"Hey ,Bu İstanbul dedikleri böyle bir  yermi? Söyleyin bakalım"

Sesimi duyan herkes bana şaşkınlıkla bakmaya başladılar, bende bozuntuya vermeyerek konuşmaya devam ettim.

"Siz ne kaba insanlarsınız böyle , hemen gidip bu kafeyi ve garsonları şikayet edicem" deyip Telefonumu elime aldım ve polisi aradım...

Hey tabiki de aramadım,  onun yerine cansu'yu aradım ve bozuntuya vermeyerek telefonu kulağıma götürdüm...

Mükemmelsin...

Hayır değilsin...

Ayy siz susun ya ,birde sizinle uğraşamam.

"Hanım efendi ne yapıyorsunuz"

"Ne yapıyor gibi duruyorum ordan"

Deyip telefonun açılmasını bekledim,  telefon açılır açılmaz konuşmaya başladım...

"Memur bey ben bir şikayete  bulunacaktım" diyerek direk konuya dalmış oldum.

"Ece ne saçmalıyorsun , ne memuru"

Ne! bu ses Cansu'ya ait değil; ben, ben kimi aradım ya, telefonun ekranına baktığımda,  kalbi'nin  adresi yazıyordu. Ayy hayır ama  cidden olamaz demi , bu kağan olamaz,ki olmaması lazım çünkü bende onun numarısı yok ayrıca böyle bir numarayı da  kaydetmedim...

Kağan;"Ece cidden çok komiksin, numara'nın kime ait olduğunu öğrenmek için müthiş bir plan yapmışsın, seni ayakta alkışlıyorum"

Ayy cidden şuan kendimi çok zor tutuyorum, ya gitmiş telefonu mu karıştırmış, birde üstüne üstük kalbi'nin adresi diye kaydetmiş, kendini ne sanıyor bu ukala öküzzzz.

Kağan;"Ece planını nasıl çözdüm  ama  sana çok zeki olduğu'mu söylemiştim demi,ece ecee ordamısın? Sesin gelmiyor"

Ya sabırrr,neyse dayan ece , sen yaparsınn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin