yeni gelen

144 37 17
                                    

Ben bu öküzle aynı okuldayım inanamıyorum.

"Sen ne kaba bir çocuksun kendini ne sanıyorsun " dedim.

çocuk"yavaş gel benimle konuşurken kelimelerine dikkat et yoksa sana hattini bildiririm" ne diyor bu be ,ben hattimi bilecemişim

" hadi canım kendini ne sanıyorsun sen , hemen özürdile benden "dedim ama nedense söylediğim şey bay ukalaya baya komik gelmiş anlaşılan bana bakarak gülmeye başladı.

Bu banamı gülüyor böyle kendini ne sanıyor, yok yani birinin bunun gibilerine hattini bildirmesi gerek

çocuk" ben asla Özürdilemem üstelikte senin gibilerden " deyip

yene aynı şeyi yapıp beni itip gitti , Kendini ne sanıyor bu çocuk,  okulun hepsi bana bakıyor ya ayyy valla şurda düşüp bayılmazsam iyi olucak

bazıları kendi aralarında konuşuyorlar 'yeni gelene bakın bunun gibi biri burada ne yapıyor'gibisinden fısıltılar duymaya başladım, neyse birine müdürün odasını sormam lazım yoksa kazık gibi bahçenin ortasına kalırım.
Az ötede ağaca yaslanmış  bir kız fark ettim,  tek başına telefonuyla uğraşıyor ona sorayım belki bazı egosu tavan yapmış kişiler gibi değildir.

"Merhaba ben bu okulda yeniyimde müdürün odasını bulmama yardımcı olurmusunuz?"

kız telefondan kafasını kaldırıp bana baktı çok sevecen birine benziyor ama yenede bilemedim tek başına takıldığına göre bunda  da birşeyler vardır.

Kız "tabiki yardımcı olurum hadi gel beni takip et"  demesiyle aklıma vurasım geldi , ses tonuna bakılırsa çok nazik birine benziyor.

"teşekkür ederim bu arada benim adım ece" deyip elimi uzattım.

kız "Memnun oldum bende  Cansu , konuşma tarzına bakılırsa pek iyi Türkçe konuşamıyorsun , yurt dışından falan mı Geldin?"deyip elimi sıktı.

"bende tanıştığımıza memnun oldum, evet yurt dışından geldim " deyip yürümeye başladık,cansuyla beraber müdürün odasına vardığımızda, Cansu beni dışarıda bekledi, Bense kapıyı tıklayıp içeri girdim. Müdürümüz çok tatlı bir hanım efendiydi kendisini çok sevdim, Sınıfımı öğrenip odadan çıktım ve Cansuya sınıfımı söylememle birlikte çok şaşırdım.

Çünkü cansuyla aynı sınıfa düşmüştüm, cansuda şaşırdı ve çok sevindi bende tabiki çok sevindim.
Cansuyla beraber 12/A sınıfını aradık bu arada ben lise son okuyorum büyük ihtimalle Üniversiteyide Türkiye'de okuyacam, cansuyla sınıfa girdik boş bir sıraya oturduk, bu sınıf çok küçük ve duvar boyaları soyulmuş , bu öğrenciler bu durumda nasıl ders işleyebiliyorlar.

Cansu "ece nereden geldin istanbula ayrıca senin gibi birinin bu okulda ne işi var kolejden mi geldin"

vay canına ben şok kabıdan az önce giren ,yok canım bu o değil ya kahretsin ta kendisi bu çocuktan kurtuluş yokmu? Ya şimdi gelip bana bulaşacak.

Cansu "ece sana söylüyorum duymuyormusun sen nereye bakıyorsun"

dur bir dakika bu bana doğru geliyor.
Hayır ya gelmesin , uğraşamam şimdi onunla  ayy vallada geliyorr

Çocuk "bak bak kimler varmış burda sen o kendini bilmiş kız değilmisin"deyip kendini beyenmiş bir şekilde karşıma dikildi.

Bu çocuk benim sinirlerimi bozuyor,suratına bakmam yetiyor bile, her karşıma çıktığında onu dövesim geliyor

"seninle uğraşamam git burdan ayrıca karşıma çıkıp durma sinirlerimi bozuyorsun" gülecek ne var bu sürekli bana gülüyor her söylediğime gülüyor

tatlı belaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin