,,Harry, kam mě táhneš?" ptal se Draco, ale jeho přítel ho nevnímal. Pořád ho držel za ruku a spěchal pryč. V myšlenkách stále u Snapea v kabinetě.
,,Harry..." a zase nic. To donutilo Draca přidat, aby s ním srovnal krok. Když se mu to povedlo, vytrhl svou ruku z té jeho a oběma rukama ho chytil za ramena. Donutil ho se zastavit.
,,Poslouchej mě." zvýšil trochu hlas. ,,Kam to jdeme?" zeptal se znovu, když se na něj Harry podíval a konečně mu začal věnovat pozornost.
,,Pryč. Musíme odsud pryč."
,,Ale kam?"
,,Copak to nechápeš?" Harry zavřel oči a prsty si protřel spánky. ,,Něco se děje. Něco špatnýho. Proto nám to neřeknou."
Draco se zasmál, ale když viděl, jak se Harry zamračil, tak se uklidnil. ,,Harry, nebuď paranoidní. Znáš Brumbála, nikdy nic neříká. Kdyby se dělo něco špatnýho Severus by mi to určitě řekl."
,,Jsi si tak jistý? Mě dneska teda moc nepřesvědčil."
,,Věřím mu. Neohrozil by mě a ví, že ty jsi pro mě nejdůležitější, takže by neohrozil ani tebe. Zjistím od něj co se děje. Pokud něco ví, nakonec mi to řekne. Ale musíš se uklidnit. A až se ti to povede, promluvíme si o tom, co se stalo, když ses naštval."
Harry si unaveně sedl na schody, u kterých stáli. ,,Nechápu co to bylo." řekl popravdě. ,,Docela mě to vyděsilo."
,,Bylo to docela děsivý." zasmál se znovu zmijozel. ,,Ale zároveň...Harry, kouzlil jsi bez hůlky a beze slov. Jasně, nevěděl jsi co děláš, ale kdyby ses to naučil ovládat, to by byla teprve výhoda ve válce."
,,Už bych to znovu ani nedokázal." odporoval mu. ,,Navíc, moje výhoda ve válce mělo být naše spojení. Začínám si myslet, že Brumbál ani nechce abych Voldemorta porazil."
,,Blbost. Jde mu hlavně o tohle."
,,Tak proč pořád něco zatajuje?" zvedal nebelvír zase hlas.
,,Já nevím Harry, je to Brumbál. Copak takovej nebyl vždycky?"
Harry chvíli seděl a nic neříkal. Draco už se ho chtěl ptát jestli je v pořádku, když promluvil. ,,Musíme za Hermionou." a aniž by čekal na svého přítele, rovnou se zvedl a bez ohlédnutí šel. Draco nad tím jen pokrčil rameny a následoval ho do nebelvírské věže.
oo
Tak tenhle večer byl opravdu zajímavý, pomyslela si Hermiona zatímco si v koupelně česala vlasy a pomalu už se chystala do postele. Překvapilo ji, když viděla Harryho s Dracem vstoupit do věže. Ti dva sem nechodili.
Bylo jasné, že se něco stalo, když přišli. A měla pravdu. Stalo. Albus Brumbál nic nedělal jen tak. Přesně tohle řekla svému kamarádovi. Ovšem tohle jednání bylo opravdu překvapivé, vezme-li člověk v úvahu, že celá ta věc s magickým spojením, byl v první řadě jeho nápad. Ne Harryho, ne Draca, ale jeho. A teď najednou to nejde? Harry má pravdu, muselo se stát něco hodně důležitého. To spojení je mělo chránit, mělo je posílit, takže co se mohlo stát, aby to najednou nebylo přijatelné? Muselo to souviset s Dracovým únosem, ale co to mohlo být ji nenapadalo ani v nejmenším. Možností mohlo být tolik, že si ani netroufala hádat.
Ale Harry ji poprosil, aby se pokusila v knihovně vypátrat kouzlo, které na nich chtěli provést. Vůbec nevěděla, kde by měla hledat. Rituálů spojení bylo hodně, ale věděla toho příliš málo, aby našla to pravé. Samozřejmě se pokusí, ale slíbit mu nic nemohla. ,,Pokud to má šanci někdo najít, jsi to ty Hermiono." říkal ji Harry a ji ta víra potěšila. Bude si muset zažádat o vstup do sekce s omezeným přístupem. Netušila ale koho poprosit, protože Harry naléhal, aby se o tom profesor Snape ani ředitel Brumbál nedozvěděli.
ČTEŠ
In Corde //DRARRY CZ// ✅ (Probíhá korekce)
Fanfiction!! Právě probíhá korekce !! Na konci 5. ročníku, po událostech na ministerstvu, se Harry Potter vydává zpět, ke svým příbuzným. Už se tam ale nedostane. Po chvíli, co se rozloučí se svými přáteli, je unesen. Pomoci se mu dostane od člověka, od kter...