Draco vyvalil oči. Zítra? To nemůže myslet vážně. Nedají mu vůbec žádný čas na přípravu, na rozloučení? Chtěl a potřeboval něco říct, ale Harryho vyrovnaný hlas ho zastavil.,,Jak myslíte řediteli. Tedy zítra, touhle dobou."
,,Ještě jedna věc Harry. Jak to hodláš udělat? Ideální způsob by samozřejmě byl Avada kedavra."
,,Ne." zakroutil Harry hlavou.
,,Ne?" zopakoval po něm ředitel. ,,Co máš tedy v plánu chlapče? Avada je nejrychlejší a nejjistější způsob.",,Nepoužiju na něj Avadu."zvýšil Harry hlas, ale směrem k Dracovi se ani jednou nepodíval.
,,Už jsem o tom s panem Potterem mluvil." vložil se do debaty Snape. ,,Rozhodl se použít nůž."Draco v tu chvíli zpozorněl. Nůž? Chce ho týrat víc, než je potřeba? Chce se koukat, jak z něj pomalu vyprchává život? Chce, aby ho to bolelo?
,,To nemyslíš vážně Harry? Nůž?" promluvil na něj, ale Harry mu nevěnoval ani pohled, ani odpověď.
,,Chlapče, musím tě upozornit, že jestli máš v plánu pokoušet se pana Malfoye nějakým způsobem zachraňovat, tak ti to nevyjde."
,,Nemám v plánu pana Malfoye zachraňovat." prosedil Harry skrz zuby. ,,Jen na něj prostě nejsem schopný vrhnout kletbu, která se nepromíjí. To byste mohl pochopit řediteli. A když ne pochopit, tak to budete muset akceptovat. Udělám co chcete. Na ničem jiném snad nesejde, ne?"
,,Albusi, Potter udělá, co je třeba. Nemusíš ho podezírat. Dlouho jsem to s ním probíral." řekl Snape řediteli ve snaze ho uklidnit.
,,A co tak to probrat se mnou? Nebo k tomu nemám co říct?" zeptal se Draco a teprve v tuto chvíli mu Harry věnoval svou pozornost.
,,Doba kdy jsi k tomu měl co říct už minula. Jasně jsi dal najevo co si přeješ."
,,U Merlina Harry...musíš mě nechat ti to vysvětlit." zaprosil.
,,Jak jsem řekl. Čas, který jsi měl, jsi nevyužil. Teď už nemám zájem." Odpověděl Nebelvír chladně a ihned se zvedl z křesla a opustil ředitelnu.
,,Draco. Dělá přesně to, co jsi po něm chtěl." promluvil Snape směrem k otřesenému chlapci.
,,Já vím že ano." sklopil oči. ,,Ale takhle to být nemělo. ,,Když o všem ví, tak to přece nemůže skončit takhle."
,,Chceš říct, že sis to rozmyslel?"
,,Ne to ne. Udělám co chce."
,,Co chce on, nebo co chceš ty?" naléhal Severus.
,,Co ti mam říct Severusi? Co chceš slyšet? Že nechci umřít? Že nechci, aby to udělal on? To jsem nechtěl nikdy, ale vím, že je to jediná možnost. Takže se nemusíš bát. Zítra tu budu."
oo
,,Nůž?" vypískla Hermiona nevěřícně. ,,To nemůžou myslet vážně." zakroutila hlavou. Ne, nebylo to možné. To by Harryho nikdy nenapadlo. Ano, byl naštvaný, zklamaný a smutný, ale ani to by ho nedonutilo vzít Dracovi život. Byla si jistá na 100%, že Harry Draca stále miluje. I když mu lhal. Takový cit jen tak nepřejde. A Harry si musel aspoň nějakou svoji malou částí uvědomovat, že to Draco vše udělal pro něj.
,,Ty jsi tam nebyla Grangerová. Tohle není on. Jako by z něj nic nezbylo. A můžu za to já." řekl sklesle zmijozel.
,,Draco...je to Harry. Pořád je to on, jen teď o trochu víc naštvaný. V tom něco musí být. Harry by to neudělal. Nevěřím tomu."
ČTEŠ
In Corde //DRARRY CZ// ✅ (Probíhá korekce)
Fanfiction!! Právě probíhá korekce !! Na konci 5. ročníku, po událostech na ministerstvu, se Harry Potter vydává zpět, ke svým příbuzným. Už se tam ale nedostane. Po chvíli, co se rozloučí se svými přáteli, je unesen. Pomoci se mu dostane od člověka, od kter...