29. Jak chutná nebe

1.9K 95 58
                                    

V této kapitole je docela dost přesný popis sexu. Takže doufám, že jste všichni 15+. Pokud ne, tak mi to ani neříkejte :D.

__________________________________________________-

Pokud si Harry myslel, že po svázání bude vše jednoduché, tak se pletl. Bylo to všechno možné, jen ne jednoduché. Naopak, vypořádat se s vlastními pocity bylo složité. A přidejte k tomu ještě pocity někoho jiného. I když se jednalo o Draca. Nebo to možná bylo těžší právě proto, že se jednalo o něj.

Měl by být štěstím bez sebe. Podařilo se mu, za pomoci Snapea, zničit viteál. A Draco žil, to bylo hlavní. Bez toho by to ostatní nemělo cenu, ale...

Vrazit nůž do Dracovi hrudi bylo potřeba. Jinak by se ten zbytek nemohl uskutečnit. Neměl by se obviňovat. Přesto nevěděl, jestli si to někdy dokáže odpustit. A dokáže mu to odpustit Draco? Odpustí mu, co mu včera provedl?

oo

Severus Snape se skláněl nad blonďatým chlapcem a měnil mu obvaz na hrudi. Jizva byla škaredě rozšklebená a i přes množství kouzel a lektvarů, které na ni Severus použil se hojila špatně. Zřejmě nepůjde zahojit úplně a zůstane jizva jako památka na včerejší osudný den.

Od chvíle, kdy Potter včera od Draca utekl se od něj Severus nehnul. Nechápal počínání toho hloupého nebelvíra. Na druhou stranu uznával, že to nepochopí asi nikdo. Jak by mohli vědět, jaké to teď pro chlapce je, když se tahle věc, tohle spojení, už věky nikomu nepovedlo.

,,Jak ti je Draco?" zeptal se ho po několikáté a doufal, že konečně dostane odpověď.

,,Jak myslíš?" odfrkl blonďák a stočil na svého kmotra zrak.

Severus spolk poznámku o tom, že Draco je spojený s Potterem a ne s ním, tak nemůže očekávat, že by dokázal přečíct jeho pocity. Místo toho se rozhodl být citlivý.

,,On přijde Draco. Dej mu čas."

Draco ho chvíli pozoroval a přemýšlel nad odpovědí, nakonec ale jen přivřel oči a přikývnul. Doufal v to. A přál si to. Mít Harryho u sebe. A doufal, že to Harry cítí skrz spojení. On od Harryho cítil tolik věcí, že nebyl schopný je rozeznat.

,,Jak jste to udělali Severusi?" zajímalo zmijozela.

,,Na to se budeš muset zeptat svého vyvoleného. Všechno to byl jeho nápad a musím uznat, že to byl geniální plán." odmítnul Snape, ale Draco chtěl aspoň něco. Pár odpovědí.

,,Tak proč mi to neřekl? Proč mě nechal věřit, že mě zabije?" vyptával se dál.

Snape si povzdechl. Proč si ti kluci prostě nepromluví spolu?

,,Víš Draco, vzhledem k tomu, co se stalo předtím, se zřejmě bál, že bys mu to nedovolil. Nebo se ho snažil přesvědčit ať to nedělá. Byl hodně odhodlaný, ale ty a Brumbál jste tvořili nebezpečí neúspěchu."

A Draco znovu jen přikyvoval, protože věděl, že je to pravda. Kdyby mu to Harry řekl, tak by to nedovolil. Dělal by vše pro to, aby se to nestalo.

,,Rád bych tu stebou zůstal a povídal si." ušklibnul se profesor. ,,Ale již včera mi přišla důležitá zpráva, že jsem někde potřeba, takže pokud jsi v pořádku, rád bych odešel a zjistil o co jde?" počkal na Dracův souhlas a když se mu ho dostalo zeptal se. ,,Mám ti sem někoho poslat? Slečnu Grangerovou, nebo pana Weasleyho?"

,,Ne to je dobrý Severusi. Budu raději sám." Jak by si taky mohl nechat zavolat jednoho z nebelvírů, když chtěl mít u sebe jen toho jednoho jediného.

In Corde   //DRARRY CZ// ✅ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat