Koń na biegunach

79 13 3
                                    

Chcę się pobawić jestem taka znudzona. Nie patrz tak na mnie, czy naprawdę muszę cię prosić?

Pobawmy się zatańczmy chcę tańczyć całą noc. Złap mnie, jeśli potrafisz!

Zrób mi drinka daj mi zapalić pocałuj mnie spalmy to miasto. Chcę zobaczyć jak płonie pod naszymi stopami.

Powietrze pachnie watą cukrową drzewa zielenieją i pachnie morską bryzą. Słyszysz, jak ptaki dla nas śpiewają?

Niech wszyscy słyszą jak śpiewam niech widzą jak tańczę nie zatrzymam się. Nadążasz za mną? 

Nie przynoś kieliszków całujmy się do rana zróbmy to co umiemy najlepiej. Nie chcę spać!

Jestem wolna jestem królową nie chcę się zatrzymać nie potrzebuję nikogo. Ciebie też nie potrzebuję.

Na jak długo?

Przytul mnie, chcę, żebyś tu był, nie zostawiaj mnie tu samej. Nie odchodź, słyszysz?

Zostaw mnie, nie patrz na to, jestem dla ciebie ciężarem, ciągłymi problemami. Zepsułam wszystko.

Nie mam siły, by wyjść z łóżka, nie chcę wstać, chcę spać i się nie budzić. Wciąż jestem zmęczona.

Słucham radia, ale wszystkie słowa się zlewają. Czy to w ogóle mój język?

Nie mogę myśleć ani mówić, ani oddychać, powietrze jest tak ciężkie. Czy ja w ogóle żyję?

Nie wiem, czy żyję, jak się żyje, nie czuję nic, nic nie chcę, wszystko jest obojętne. Tylko pustka.

To wróci, zawsze wraca, gra ze mną w grę i nie spocznie, dopóki nie przegram. 

Myślę, że już przegrałam. 


Tonący statekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz