Г.Т.Н.К.
Събудих се от звукът на алармата си. Отворих очи и се протегнах да я изключа. Обърнах се сънено и видях Том да ме гледа нацупено.
-Какво?-попитах го, неразбиращо.
-Защо си си навила аларма в неделя?-попита.
-Нали снощи ти казах, че с Макс ще ходим на фотосесия днес.-припомних му.
-ОФ, бях забравил.-простена той и се завъртя по гръб.
-Какво ще правиш днес?-попитах го.
-Неса, ме помоли да отида с нея на кино, защото никой от вас не искал.-каза ми той. Вчера бяхме решили Неса да го размотава така, докато приключим.
-Хайде да ходим на закуска.-каза той и станахме. Аз минах през моята стая и извърших сутрешните си процедури в банята. Наметнах си една жилетка върху гащеризона, с който спах и излязох от стаята си. Слязох долу и на масата в трапезарията бяха Макс, Том, Емма, Конър и чичо Крис.
-Добро утро.-поздравих и се настаних на свобдното място до Емма.
-Добро утро, како Ким.-каза тя сладко и ме прегърна. Аз отвърнах на прегрътката й и след минута се отделихме.За закуска имаше палачинки и сезонните плодове. Взех си една палачинка и я намазах с шоколад.
-Деца, Уил ще е фотографът, който ще ви снима днес и ще ви казва какво да правите през цялото време, така че не се притеснявайте.-успокои ни Конър.След закуската аз се качих в стаята си и се преоблякох така:
Сложих си и коженото кафяво яке отгоре. Не се разголвах много сега, защото вся пак беше октомври месец и в Ню Йорк си беше хладничко. Незнам как издържахме на сватбата навън, толкова много време. Вързах леко начупената си коса на конска опашка и не си сложих грим, защото щяха да ме гримират там.
Слязох долу и там беше Макс.
-Тръгваме ли?-попита щом ме забеляза.
-Да.-отговорих и излязохме от къщата. Качихме се в неговата кола и потеглихме.Пътят го прекарахме в тишина. Беше доста неловко. Чуваше се само тихата музика от радиото.
YOU ARE READING
Forever & Always
RomanceМайката на Кимбърли се жени за вторият си съпруг. След дълъг и мъчителен брак тя най-накрая е щастлива с любовта на живота си. Ким и майка й се местят да живеят в къщата на Конър( доведеният баща на Ким) в Бруклин,Ню Йорк. Оказва се, че той и синът...