*23*

1.6K 50 4
                                    

Г.Т.Н.К.
Събудих се от алармата си. Беше...7:30. Уф...трябва да стана, да се облека и да тръгваме, защото....трябва да се приберем до 18:30. Нашите искат да пътуваме по светло. Алехандра остава тук, защото техните са в хотел близко до къщата и хубавата новина е...., че няма да идва на училище до четвъртък. Естествено няма как да пропусне балът, затова ще дойде чак в петък. Гадост...

Станах и влязох директно в банята. Извърших сутрешните си процедури и излязох. След мен влезе Неса. Както казах Алехандра вече беше тръгнала с техните към хотела. Та...облякох се така:

Вързах косата си на конска опашка и прибрах останалият си багаж

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Вързах косата си на конска опашка и прибрах останалият си багаж.

След 40 минути бяхме готови. Багажът беше в колата и сега се сбогувахме със семейството.
-Беше ми много приятно, че се запознахме. Надявам се да не сме ви досаждали и щом дойдете в Ню Йорк да се обадите да се видим.-казах и прегърнах всички. Тоби малко прекали с прегрътката, но все пак няма да го видя повече.
-Довиждане и лек път.-казаха те и ние се качихме в колата. Първо ще карам малко време аз, а след това ще се сменим. Неса беше седнала отпред до мен.


14:30 е. Пътуваме от вече доста време. Тъкмо спряхме на една бензиностанция за почивка. Днес има доста натоварено движение и това ме изнервя, защото ще се приберем по-бавно.
Та...тази бензиностанция е доста голяма, защото е свързана с едни ресторант за бързо хранене. Останалите са на една от празните маси, а аз съм до тоалетната, защото наистина много ми се ходеше.
Тааа тъкмо си измих ръцете и се погледнах за последно в огледалото, когато Макс нахлу в женската тоалетна и дойде зад мен, целувайки ме за вратът.
-Макс...какво правиш? Някой може да влезе.-казах и се завъртях бързо с лице към него.
-Спокойно...празно е, а й Неса и Том са на масата.-каза и залепи устни за моите. Естествено, че му отвърнах. Никой не може да устои на Макс Рийд.
-М...не знам как издържах цели два дни без да те целувам.-каза той измежду целувките.
-Просто млъкни и ме целуни.-казах и той ме вдигна да седна на плота с мивките.
-Ким....-чух...гласът на Неса. Бъзро се отделихме и осъзнах, че тя е точно до вратата. Добре, че още не беше влязла. Бъзро скокнах от плота и издърпах Макс в една от кабинките, заключвайки вратата.
-Ким...падна ли? Какво стана?-попита отново най-добрата ми приятелка щом вече беше в главното помещение.
-Тук съм...-извиках, но бях прекъсната от устните на Макс. Как може да ме целува в такъв напрегнат момент?
-Хайде...храната ще изстине, а ни чака още много път.-каза отново Неса.
-Аз...ей сега идвам. Ти отивай и знаеш ли...реших какъв десерт искам. Ще ми поръчаш ли шоколадово суфле, че става по-бавно?-казах след като се отделих от Макс, но не беше лесно, зашото той ме притиска към вратата и целува вратът ми.
-Оф...добре, но ти побързай.-каза тя и след миг чух как излезе.
-Ти луд ли си? Ами ако не беше извикала преди да влезе. Щеше да ни види.-казах и той ме погледна с жаден поглед.
-Ким...когато си толкова близко до мен полудявам...разбираш ли?-каза той и усетих как леко се притиска към бедрото ми.
-Макс...в тоалетната на бензиностанция сме посредата на нищото. Стига си се държал така и да излизаме.-скастрих го и отключих вратата, излизайки от кабинката.
-Добре..., но щом се приберем няма да имаш извинение, както всеки път.-каза сърдито и излезе. Страхотно...скарахме се. Уф....защо трябва толкова да настоява. Щом съм готова ще бъда с него, но сега...не се чуствам така. Не че съм дествена, напротив направих го още на 16, но...не искам да избързваме.

Forever & Always Where stories live. Discover now