*11*

2.3K 52 2
                                    

Г.Т.Н.К.
-Изключи, проклетата аларма.-събудих се от гласът на най-добрата си приятелка и от звукът на аларамат. Натиснах копчето на телефона си и тя спря.
-Ако не го беше спряла, щях да го метна през прозореца.-запротестира Неса. Надигнах се в седнало положение до нея и я погледнах заспало.
-Ще си взема душ или наистина няма да стигна далеч.-казах и станах.
-Аз съм след теб.-извика тя щом влязох в банята.

Пуснах водата и се съблякох. Шмугнах се под нея и цялото ми тяло се отпусна. Изкъпах се и извърших сутрешните си процедури. Щом бях готова увих голото си тяло с една памучна кърпа и косата си също я увих с друга. Преди да изляза изкарах две кърпи за Неса.
-Банята е на твоите услуги.-казах й щом излязох и тя тромаво се запъти навътре.

Аз влязох в дрешника си и се облякох с потник, спортен клин, спортно горнище и кецове.
Горницата беше на Том. Така щях да съм на танците днес. Сетих се, че миналият път, щом Ванеса спа вкъщи остави един клин и тениска в нас, затова й ги изкарах. Изкарах й една моя горница и едни мои маратонки. Оставих ги в дрешника и отидох пред огледалото. Съблякох си горницата, понеже в нас винаги беше много топло и започнах да суша косата си.
-Нес, оставих ти дрехи в дрешника.-казах щом я видях да излиза от банята.
-Благодаря.-промърмори тя и влезе вътре.
-Хей, това са моите дрехи от предният път.-извика тя от вътре и аз се засмях.

Изсуших си косата и тя се изправи от сошуара. Реших да я оставя пусната, но на китката си сложих един ластик, за всички случаи.

Щом Ванеса изсуши и върза косата си, слязохме долу и там на масата седяха Конър и чичо Крис облечени за работа. Мама и леля Анна също бяха облечени за работа. Макс и Том седяха по спортни долнища и ядяха пай.
-Добро утро.-поздравихме и седнахме на маста.
-Деца, много се чудихме какво да подарим на Хана и Ник, защото нали са ви приятели и постоянно са вкъщи, та както и да е. Нали Хана и Ник много искаха да се снимат за нашата агенция поне веднъж. И ние решихме да им подарим енда фотосесия. Тъкмо ще снимате и новите ни рокли и костюми.-каза ни Конър.
-Чакай...НИЕ ще снимаме?-попита аз и оставих вилицата си на масата.
-Да, ти, Неса, Том, Макс и те двамата.-обясни ни мама.
-Но защо и ние?-попитах.
-Защото роклите са много.-каза леля Анна.
-ОФ...нали с Макс щяхме понякога само да се снимаме?-попитах отново.
-Но нали ти хареса?-попита и мама.
-Добре де...хванахте ме...кога ще е фотосесията?-попитах и отново взех вилицата си.
-Нали сте на танци от 10:30 до 11:30. Снимките са в 12 и след това ще се приготвяте за рожденият ден. Роклите ви вече са приготвени.-лаза леля Анна.
-Супер! Вие ще идвате ли довечера?-попита Макс.
-Родителите на Хана и Ник правят събиране и всички родители на техните приятели са поканени.-каза чичо Крис.
-Хайде да тръгваме, защото Хана ще ни убие.-подкани ни Неса и момчетата си сложиха по енда тениска и спортна горница. Аз облякох моята горница и всички излязохме.
-С моята кола ще сме.-извика Макс и изкара колата си от гаража. Всички се качихме като Том беше отпред, а аз и Неса отзад и потеглихме към залата.

Forever & Always Where stories live. Discover now