*17*

1.8K 49 5
                                    

Г.Т.Н.К.
Събудих се от гадният звук на алармата ми. Имам чуството, че звукът пробива дупка в мозъкът ми. Забога бях спала три часа. ТРИ ЧАСА!!! Протегнах ръка и я изключих. Обърнах се към спящото момиче до мен и видях, че ме гледа сърдито. Аз станах внимателно и дръпнах тъмните пердета, позволявайки на лъчите от току-що изгрялото слънце да навлязат в притихналата стая.
-Да знаеш, че прекъсна един сън, в който почти преспах с Брат Пит.-каза сърдито Неса и стана лениво.
-Не бях аз, а тъпата ми аларма.-обясних и излязох от стаята, запътвайки се към банята. Почуках и никой не отговори, това означаваше, че е свободно.

Влязох вътре и извърших сутрешните си процедури. Взех си един ободряващ душ и излязох. Върнах се отново в стаята ни и Неса се запъти към банята. Аз се облякох така:

Под горнището бях с късо бяло потниче

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Под горнището бях с късо бяло потниче. Обух си бели къси чорапки и си сложих паратонките в комплект с екипът ми. Изсуших косата си и я пуснах да се спуска свободно.

Тъкмо приключих с вкарването на външният ми вид в по-нормално състояние и най-добрата ми приятелка влезе в стаята по хавлия, следвана от Том и Ник.
-Хей, момчета. Какво правите тук?-попитах ги щом ги видях.
-Ами...оправихме си багажът и ни стана скучно, затова решихме да ви посетим.-обясни Том и аз се запътих към гардероба, за да си изкарам куфърът, а Ванеса отново отиде в банята, за да се облече.
-Не си забравила за вечерята довечера нали....-каза Том и в края на изречението си кихна.
-Не съм забравила и ти добре ли си?-попитах и го погледнах подозрително.
-Да...-каза той и аз продължих да пъхам дрехите си в куфърът.

След 5 минути в стята влезе Неса. Беше облечена с екип като моят, но беше в черен цвят. Косата й още беше мокра.
-Нес, 5:40 е няма да имаш време за багажа.-предупредих я щом взех несесера си с гримове и козметика. Момчетата се бяха излегнали на леглото и си говореха нещо.
-Аз снощи го оправих. Преди да легнем.-каза ми тя.

Forever & Always Where stories live. Discover now