Г.Т.Н.К
Събудих се от алармата си. Надигнах се и я изключих в заспало състояние. След 5 минути станах и отидох директно в банята. Извърших сутрешните си процедури и си взех душ. Излязох и се облякох така:Но вместо тази чанта си взех една голяма, черна за едно рамо. Вътре сложих всичко, което ми е необходимо за денят и седнах пред тоалетката си. Първо включих машата да загрява. След това се гримирах с коректор, очна линия тип котешко око, спирала, руж и леко розовеещо матово червило, което направи устните ми още по-плътни. Навих косата си на едри букли и я оставих да се спуска свободно.
Като бях готова излязох от стаята си и слязох долу. В хола оставих якето си и чантата и останах само по потник. Влязох в трапезарията и там на масата бяха, мама, Конър, Чичо Крис и леля Анна и Том.
-Честит рожден ден на най-добрият брат.-казах аз и го прегърнах силно и го целунах по бузата.
-Благодаря сестричке.
-Пожелавма ти да си жив, здрав. Все така усмихнат и лошо момче. Да си направиш още един пиърсинг или татуировка. Да си намериш скоро време дългосрочна приятелка и най-важното да си останеш същият тъпак, който си и сега.-казах пожеланието си и всички се засмяха на последното.
-Оооо....просълзих се.-засмя се той и изтри въпбражаемата сълза от окото си.Настанихме се на местата си и започнахме със закуската.
-Том, довечера в 20 часът сме запазили в ресторанта.-каза Конър.
-Страхотно, тъкмо ще имаме време да си починем.-отговори той.
-Вие говорихте ли с директорът за отсъствието?-попитах аз.
-Да скъпа. Всичко е готово.-успокои ме леля Анна.
-Какви дрехи трябва да си вземаме?-зададох следващият си въпрос.
-За предпочитане е да си вземете по-дебели дрехи, защото няма да е много топло, но и да не са прекалено дебели. Каквито носите през пролетта и есента.-каза Конър.След закуска аз, Том и Макс тръгнахме към училище. Аз бях в колата на Том, а Макс беше с неговата.
YOU ARE READING
Forever & Always
RomanceМайката на Кимбърли се жени за вторият си съпруг. След дълъг и мъчителен брак тя най-накрая е щастлива с любовта на живота си. Ким и майка й се местят да живеят в къщата на Конър( доведеният баща на Ким) в Бруклин,Ню Йорк. Оказва се, че той и синът...