*5*

2.4K 55 4
                                    

Г.Т.Н.К.
Събудих се от слънчевите лъчи, които нахлуваха през прозорците, но не отворих очи. Беше ми прекалено удобно и топло тук. Отворих леко едното си око и видях, че не съм в моята стая. Надигнах леко глава и бях лице в лице в Макс. Той беше сънен, явно сега се събужда и той. Отдръпнах се от него и седнах. Главата ме заболя малко.
-Какво е ставало снощи?-зададох веднага въпроса си.
-Незнам. Пихме и явно сме заспали тук.-каза той. Веднага си спомних какво ми каза той. Харесваше ме. И то много.
-Аз ще отида да се оправя за закуска.-казах тихо и излязох от стаята на Макс. Влязох в съседната, която беше моята. Веднага взех телефона си и видях, ме е 9:40. Имам 20 минути докато тръгнем за фирмата. Бързо си взех душ и се облякох с дрехите от снощи:

Навих косата си на машата и се гримирах както обикновенно

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Навих косата си на машата и се гримирах както обикновенно. Сложих си пончото отгоре, защото най само по къс ръкав и взех куфарът си. Слязох долу и там вече беше Макс. Беше облечен с черни накъсани дънки, Бяла тениска, кожено яке и бели кецове. Косат му беше вдигната нагоре както винаги. Татуировките му прозряха през бялата тениска.
-Готова ли си, защото нямаме време. Ще закусваме там.-каза Маск и аз кимнах. Отидохме при колата му и вътре вече беше куфарът на Том и на Емма. Сложихме и нашите и се качихме. Той щеше да кара.

15 минути минаха от както пътуваме. Беше тихо в колата.
-Макс, за снощи...-започнах аз предпазливо.
-Снощи беше грешка. Всички неща, които ти казах. Не ги мисля. Бях пиян.-прекъсна ме той грубо.
-Какво?-казах объркано.
-Бяха грешка, Ким. Не мисля нищо от нещата, които казах.-каза отново той.
-Да, бяха грешка.-казах аз и се усмихнах горчиво.
-Стига....Нали не си си помислила...-започна той.
-Да, Макс. Помислих си.-извиках аз.
-Пха..Сериозно ли?-засмя се. Направи ми кипна. Ако остана и още минута тук ще го убия.
-Спри колата!-казах изневиделица. Той ме погледнах странно.
-Защо?-попита сурово.
-Казах да спреш шибаната кола.-изкрещях отново. Бяхме на доста уживена улица. Оставаше още малко до фирмата, но аз вече не издържах. Той отби и аз отворих вратата и слязох. Тръшнах вратата и тръгнах да вървя напред. Чух как колата ме приближава и погледнах натам. Видях Маск да ме гледа през отвореният прозорец.
-Качвай се Ким. Няма как да вървиш пеша до фирмата на тези токчета.-каза той още отдръпнато.
-Защо да се кача? За да продължиш да ме обиждал и накърняваш ли? Защо?-извиках още по силно и минувачите ни погледнаха странно. Бях сигурна, че са ни разпознали вече. Родителите ни бяха доста известни заради фирмата.
-Не прави сцени, Кимбърли. Качи се в колата веднага!-каза вече през стиснати звъни. Знаех, че съм го ядосала много.
-Няма ти казах. Няма да се кача. Ако се притесняваш, че хората те гледат си тръгвай по пътя.-изкрещях отново и продължих да вървя надолу. Чух блъскане на врата и след малко усетих две силни ръце да ме хваната. Изпищях и вече се намирах на рамото на Макс.
-Пусни ме. Това се нарича отвличане. Помощ!-започна да крещя и да ритам с крака.
-Млъкни, всички ни гледат.-каза през уби отново.
-Да гледат. Да видят как ме взимаш против волята ми. Пусни казах.-извиках отново и го ударих с юмруци по гърбът. Мале как ме дразнеше в момента.

Forever & Always Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora