سادي راقي
الموسم الثاني
كبرياء وغرور
الحزء الثامنليل طويل
اي كلمه حلوه ممكن تسمعها من حد قريب منك بنسيك كل همومك واحزانك وبتنسيك اسمك ونفسك ومبتفتكرش اي حاجه غير الحاله الحلوه الي انت عايش فيها ومستمتعه لدرجه انك مش عاوز في اي لحظه اي حاجه مهما كانت تخرجك من الحاله دي الحاله دي ادمان ليك لاننا ببساطه ناس طيبين وبنرضب باقل حاجه تفرحنا وتسعدنا وتخلينا مبسوطين والمهم ان الي بيبسطنا ده الشخص الي قلبنا اختاره واكيد ربنا عوضك خير....
لما بتكلم معاكي بحس باني طفل صغير مستسلم وبيلعب ومبسوط رغم انه ممكن يكون عنده لعب كتير بس في لعبه دايما بيحب يلعب بيها انا مش بشبهك انك لعبه بس مافيش حاجه بتسعد الطفل غير لعبته المضله ووقت ما بتكوني بعيد بكون زي الطفل الي تاهت امه منه في زحمه سوق وبيبكي ومافيش علي لسانه غير كلمه عاوز امي .....
اه انتي مجنونه بس جنانك ده مميز لانك فعلا جنانك ده عشاني وكلماتك الحلوه مش بتطلع غير ليا وكونك انك رفضه انك تكوني ضحيه ده شيء بيسعدني لان فعلا قويه ومافيش قوي بيكون ضحيه ظروف مهما حصل بحب فيكي رقتك واناقه حرفك بحب فيكي نظرتك ليا بحب ليكي الخير لانك ضي عنيا وبحب منك خوفك ولهفتك عليا بحب كل حاجه فيكي ولو حتي مستخبيه لو قلتلك انك بتوحشيني وانتي معايه وان عصبيتي بتهدي في وجودك وان شخصيتي بتقوي في حضورك كل ده ماليش غير معني واحد انتي الي ليا ربنا يخليكي ويحفظك ليا مهما قلت ومهم عدت مش هوفي لحظه واحده من قربك ليا ولا لحظه حنان بتشوفيها في عنيه او اي كلمه حلوه مقلتهاش لغيرك لانك متنفعش تنقال لحد غيرك ...
عارف دلوقتي انك بتقري ومبسوطه جداا وشايف الفرحه في عيونك .. طيب ليه بتبتسمي لوحدك خلي بسمتك ليا عشان لما بشوفها بكون سعيد وزي ما قلتي قبل كده انا ميهمنيش غير رضاك ....
وانا هقلك انا راضي طول منتي جنبي ومعايا وربنا رضاني بيكي .......
ودي رسالتي.ليل طويل
يعني ايه الي حصل ده ياخالد هي مستحمله كل الي بيحصل ده ليه ضربتها وهنتها وربطها وهي مستمتعه كده دنا لو حصل خاجه زي دي اموت فيها والله انا ميتحملش الكلام ده خالص
وهوانتي كنتي ساديه عشان تحبي الكلام ده انتي مش كده خالص لان الحاجه دي ياصفاء ميول وفطره جوه الانسان مش اي حد يقدر عليها ولا يقدر يتحمل كده
انا عارفه ده كله بس هو ممكن الست تبقي كده عشان حبت رجل بالشكل ده ممكن تعمل حاجه زي دي عشان ترضيه
لو فعلا بتحبه هتعمل كده علي قدر استطاعتها وهو هيقدر ده وهيحاول انه ميعملش حاجه تاذيها لانه كمان بيحبها ومستحيل يكسرها او يجرح مشاعرها
حلو الكلام ده اوي طيب بقلك ايه انت ضحكت عليا ومنزلتش البارت الجديد امبارح انا مشتاقه اعرف لو ممكن تكمل الباقي عشان بجد خلاص الفضول هيقتلني كمل بليز محتاجه اعرف رد فعل ياسمين وسهير ايه
أنت تقرأ
سادي راقي
Mystery / Thrillerقصه جديده واقعيه تتحدث عن الساديه وعن الميول الموجوده في كل شخص الساديه الحقيقيه الراقيه بكل معانيها وليست ساديه المنافع والمصالح والاحتياجات الشخصيه والنزوات .... تابعوا القصه التي بطلها شاب طبيب الذي تعلم ساديه وميوله عن طريق صديقته .... قصه ممتعه...