لخبطه مشاعر

4K 50 8
                                    

سادي راقي
الجزء الثامن والاربعون
لخبطه مشاعر

تسألني كيف حالي ؟؟
وهي تعلم جيدا كيف اكون !!!
تسألني كيف اصبحت ؟؟
انا اصبحت في حالا سيء لا يرسي له وربما السبب انتي .....
ايعقل ان يسألك احدا كيف حالك وهو من جعلك في تلك الحاله التي وصلت لها جعلك لا تثق في احد وتكون منطوي وتغلق عليك كل الابواب لكي لا يزعجك احد مهما كان درجه قربه منك بت منزعج من كل البشر والسبب خزلانك من شخص كنت تعتبره منك قريب  من استأمنته علي بقيت عمرك من جعلته يضيء لك حياتك وبعد ذلك خزلك ببعض الكلمات ومجموعه من الافعال وبعد كل ذلك اتي ويسألك كيف حالك ؟؟
حالي والحمد لله افضل بكثير  مما كان عليه معك اصبح لا يبالي لاحد اصبح قاسي كصخرا جلمود لا ينبعث منه الماء وهذا كله بفضلك فشكرا لمن علموني كيف نعيش حياتنا بدونهم وشكرا للايام ولتلك الظروف التي قد ابانت لنا معادن الناس  هكذا كنت انا ذلك الرجل السادي وسأظل انا ذلك الرجل المبجل كما عهدني الجميع فالقلب لا يعشق ولا يلين ..

ملخوظه ...

تلك الكلمات عابره ولا تخص اي حد مجرد فكر وخيال كاتب وهذا للتنويه فقط اترككم مع باقي القصه........

ياااه لدرجه دي كنت ساذج بنت زي ياسمين يطلع منها كل الكلام ده انا بقيت عامل زي الي رقص علي السلم لا الي فوق شافوه ولا الي تحت سمعوه كبير في عيون الناس وصغير في عيون نفسي وبعد كلام ياسمين ده بقيت صغير بجد في عيون الناس وفي عيون نفسي لاني تجردت من الكرامه والرجوله لما سبتها لوحدها في مهب الريح بعد ما عودتها عليا وعلي وجودي بسرعه كده ابعد بدون اي مقدمات وانفصل عنها وادمر حياتي واسيب اسراء كمان وصفاء سبتها هي كمان عشان غلطه مش بايدها انا كنت اناني كده ازاي ازاي ما كنتش شايف غير نفسي خسرت كل حاجه حلوه بغبائي ده انا لازم اقف وقفه مع نفسي واعيد حساباتي واختار صح  احس لاول مره اني صغير اوي وماليش لزمه ما كنتش بسمع غير صوت نفسي وبس وكنت بجد اناني جداا وظلمت ناس كتير معايه بسبب عنادي وجه الوقت الي لازم اصلح كل غلط حصل قبل كده ....

خالد
نعم
سرحت في ايه
مافيش معاكي
هو انا مش عرفاك قلي سرحت في ايه كلامي اثر فيك لدرجه دي يعني انا مكنتش اقصد كل ده بس حبيت اخرج الي جوايه والي شيلاه لوحدي بقاله زمن طويل
كل كلامك صح ياياسمين بس انا صعب جدا وانتي عارفه طباعي
يعني بتعترف بخطأك
الراجل بجد الي يعترف باخطائه ويعترف بكل حاجه حلوه عملها غيره ولو غلط كمان يعترف انه غلط ويعتذر لان اعتذاره مش هيقلل من رجولته لا بالعكس هيخلي الكل يشيد باحترامه لنفسه قبل الغير وده الي الكل لازم يعمله
انا مبسوطه جدا منك انك قلت الكلام ده معقوله كلامي غيرك كده
متتغريش بس مش كلامك الي عمل كده ومنكرش انه فوقني
طيب رجعت لعقلك
علي اساس اني كنت مجنون
مقصدش كده طبعا
ولا تقصدي

سادي راقيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن