سادي راقي
الموسم الثاني
كبرياء وغرورهو وهي
يابسمه نورت حياتي وقلبي يااحلي حاجه حصلتلي او ممكن تحصلي كنتي دايما بتيجي في احلامي وكنتي معايه تملي ودلوقتي بقيتي جوايا وف كل احوالي بغني .. بغني باسمك انتي يااحلي نغمه سمعته ودني كلامك الجميل دايما بيسعدني واحساسك الراقي بيستعل مشاعري ومش ببقا عارف ازاي احبك واسعدك من كل قلبي لان حب العالم كله ميجيش لحظه واحده وانتي بقربي .. فكره .. فاكره لما كنا طول الليل بنتكلم مع بعض ونغني ولا فاكره لما صوتك العذب كان بيطرب مسامعي فاكره لما كنتي بتزعلي مني وبتجري عليا وتطبطبي وتصالحي مش عشان انتي ضعيفه ومكسوره لا عشان انتي من كل قلبك بتحبي .. بتيجي علي نفسك ساعات وانتي موجوعه عشان تفرحي قلبي وبتستني نظره رضا في عيوني ووقتها بتفرحي وتتهني عارفه وانا معاكي بكون طاير في السما وعمري ما افتكرت احزاني او همي لان انتي جنبي ودايما بتشيلي همي لو قلت اني بحبك ابقي ظلمت وظلمت قلبي لان الي زيك يتعشق ياروحي واخر صبري .. نفسي يجي اليوم الي ائمك فيه وانتي بتصلي وده ممكن يكون حلم بس حقيقه قلبي بتبقا تمني ... بدعي ربنا يجمعني بيكي في الدنيا وفي الاخره ياقلبي ..... تعالي ننسي كل العالم ونعيش حياتنا بكل تحلي وتخلي وتجلي ونعيش حياتنا وحبنا ونعيش احلامنا وعمرنا وننسي كل احزانا ومتفكريش غير في فرحنا وجنانا وحنانا واشواقنا ..........
بعد كل الكلام الي قلته ده مقدرش اقول غير ربنا يخليك ليا وما يحرمنيش منك يااغلي حاجه في دنيتي ياعمري بحبك مهما طال الزمن بحبك مهما تعبني الشجن بشتاقلك وانت ويايا وبخاف عليك من النسمه الي بتمر عليك بحبك بحبك بحبك ...... عارف ياسيدي رقتك مالهاش حدود وبسمتك مليانه شجون وحنيتك بتملي الكون .... يمكن بغير وهموت عليك بس ده من حقي وبحاول اني اتمالك اعصابي واعمل كنترول واوعدك مش هزعلك تاني بس كمان مش هبطل اغير سامحني ياسيدي انا بحبك ومن حقي اغير بحبك يااغلي من روحي ياسيدي الجميل .....كده ينفع بردوا ياعم خالد بقالك يومين مكتبتش القصه وتقول تشويق ومش تشويق انا زعلانه منك وكمان في ناس من المتابعين كمان منتظرين القصه يالا بقا قلنا عملت ايه مع اسراء وايه الي حصل كمل عشان مشتاقين...
ياسلام ياصفاء مكنش يومين الي اتاخرنا فيهم بس كان عندي شغل وكنت مشغول بس خلاص هكتبلك البارت واكملك اهو متزعليش بالنسبه بقا لاسراء كانت ايامها طويله وحكايتها غريبه جدا انا فعلا حبتها وكنت ليها سند كنت اب واخ وصديق وكانت هي كل حاجه حلوه في حياتي وخصوصا انها ام ابني الكبير كمان بس غيرتها الكتيره وشكها وخصوصا من ياسمين رغم ان ياسمين ضحت عشانها كتير لما قبلت انها تكون ضرتها وللاسف كانت بتيجي علي نفسها في كل حاجه عشان مبتبينش كده وحصل بينهم مشاكل كتير لحد ما ف يوم سمعت اسراء بتقول لياسمين انها هتاخدني منهت وهتندمها طول عمرها وف الوقت ده حسيت اني سلعه بتنباع وتشتري وده ضايقني جدااا وكنت هتجنن والي جنني اكتر لما قالت انها بانوثتها بتستفز رجولتي واني بضعف قدمها .......
ياخبر وعملت ايه لما سمعت كده ياخالد
مش مهم عملت ايه المهم عملت ايه معاها قدام ياسمين وسهير....
اه صح عملت ايه قلي لاني بجد مشتاقه اعرف ايه الي حصل بجد نفسي اعرف ايه الي حصل ..
أنت تقرأ
سادي راقي
Mystery / Thrillerقصه جديده واقعيه تتحدث عن الساديه وعن الميول الموجوده في كل شخص الساديه الحقيقيه الراقيه بكل معانيها وليست ساديه المنافع والمصالح والاحتياجات الشخصيه والنزوات .... تابعوا القصه التي بطلها شاب طبيب الذي تعلم ساديه وميوله عن طريق صديقته .... قصه ممتعه...