- Multimedia'da Melek
- Dinleyin; Rita Ora feat. Iggy Azalea - Black Widow
##################"Gece kalk artık yeter! Gece 10'da yatağa girdin hâlâ uyanamadın!" Diye başımda konuşan Bora'ya "Git başımdan!" Dedikten sonra geri uykuma dönecekken "Gece!" Sesiyle kalktım.
"Tamam ya kalktım. Off!" Diyerek yataktan kalktım ve banyoya ilerledim.
##########
Ceketimi düzelttim ve bir kez daha boy aynasında kendime baktıktan sonra çantamı alıp dışarı çıktım.
Garajdaki arabaya binip arabayı garajdan çıkardıktan sonra şu lanet üniversitenin yolunu tuttum.
Bu araba bana Murat abinin hediyesiydi. Onun için önemli olan bir görevi yaptığım için bana bu arabayı almıştı.
Murat abi bizi yetiştiren değerli bir insandı. Cidden çok şerefsizlik yapmıştı ama özünde dürüst bir insandı. Sonra bir de Demir abi vardı. Murat abinin sağ koluydu. Tüm eğitim dönemi boyunca o bizi yola sokmuştu.
Okulun otoparkına girdiğimde sağa döndüm ve tam boş yer bulmuş park edecekken siyah bir Range Rover gözüktü.
Biraz beklesin diye düşünürken o da aynı anda benimle boş yere girmeye çalışınca arabalar kafa kafaya tokuştu.
Sinirle gözlerim açılırken ve kaşlarım çatılırken hızla arabadan çıktım "Ya kardeşim dikkat etsene biraz!"
Arabadan gayet iyi giyimli simsiyah saçları ela gözleri olan bir çocuk çıktı. Muhtemelen benim yaşlarımdaydı.
"Ya kızım ben nerden bilebilirim senin buraya gireceğini!"
"Bana kızımlı falan konuşma alır arabanı başına yıkarım. Şimdi çek şu arabanı geriye bu boş yer benim."
"Oldu güzelim başka?"
"Ne güzelim mi? Doğru konuş hödük! Şuanda özür dilemen gerekiyor. Neyse özrünü falan istemiyorum! Çek şu lanet arabanı!"
"Banane kardeşim ne halin varsa gör!"
"Ya tamam al başına çal boş yeri!" Diye bağırıp tüm otoparkı inleterek arabama bindim ve arabayı geri geri sürerek çıktım.
Otoparkta dolanıp boş yer ararken en uçlarda bir yerde bulup arabayı park ettim ve çantamı alıp arabadan indim.
#########
"Gece arabanın önü kötü olmuş. Hayırdır noldu arabaya?" Diye sordu Kaan.
"Ya delinin biri benle aynı anda arabayı boş yere park etmeye çalışınca tokuştu arabalar. Adamda bide Range Rover var!" Dediğimde Kaan güldü ve kahvesini yudumladı.
"Ya sence Demir abi ne yapıyordur?" Diye sorduğunda gülümsedim. "Kesin kızının peşinde dolanıyordur."
Demir abi bize bakan çok babacan bir tipti. Yani benim için Murat abiden daha değerli sayılırdı. Ben, Kaan, Melek, Emir, Can onun çocuklarıydık.
Hepimizi bulmuş ve araştırmıştı. Sonra Murat abiye söylemişti. Murat abi sayesinde bizi toplamış eli silah tutan, plan yapabilen bir hâle sokmuştu.
"Kaan?"
"Hmm?"
"Şu ela gözlü siyah saçlı çocuk kim?"
"Hangisi?" Diye telefonundan kafasını kaldırdı ve sabah kavga ettiğim çocuğa baktı.
"Yeni bir çocuk." Diye yanıtladığında "İsmini sormu-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
Mystery / ThrillerYıllar önce yazdığım muhtemelen diğerlerine nazaran biraz daha az saçmalık bulunduran bir hikayeydi. Anı kalması için silmiyorum. Devamı gelmeyecek. Sevgiler.