#Özgür
Alarmın sesi odada yankılanırken istemsizce gözlerimi açtım. Alarm sesinden nefret ediyorum! Alarmdan da!
Yataktan hızlıca doğruldum ve dolabımı açıp üstüme bordo bir t-shirt, siyah bir kapşonlu ve siyah bir pantolon geçirdim. Aynanın başına geçip biraz saçlarımı düzelttikten sonra işimi bitirdim ve telefonumu masadan alıp arka cebime tıkdım. Yavaşça odadan çıktım.
Portmantodan anahtarları aldıktan sonra hızlıca evden çıktım. Düşündümde bir mont alsam iyi olurmuş.
Umursamadan arabama bindim ve çalıştırdım. Tabii ki de Gece'yi takip etmeye gidiyordum.
15 dakika içerisinde Gece'nin evinin olduğu sokağa geldim ve sokağın başında beklemeye başladım.
Gece telefonda konuşarak evden çıktı ve çantasını ön koltuğa atıp kendisi sürücü koltuğuna geçti.
Arabası hareket ettiğinde bende peşinden gittim. Trafiğe çıkınca okula gittiğini fark ettim. Haftalardır takip ediyorum bi kez olsun müştemilata gitmedi be!
Okulun olduğu caddeye ben diğer taraftan girdim ve okulun otoparkına parkedip dışarı çıktım.
###########
"Yalnız bu Gece fena güzelmiş. Yakından gördüm, yok yani aşırı güzel." dedi Rüzgar.
Güldüm ve "Güzel olması işine gelir." dedim. Gülmek terimi bu durumda masum kalırdı. Şeytani bir sırıtışta olabilir.
"Ben seni uyarıyım. Gece yıllardır her haltı yiyip bir kez olsun hapse girmedi. Sadece tutuklandığı oldu ama basit şeylerden. Yani bu iş seni sıkar dostum." dedi Berk.
Gözlerimi devirip masaya doğru biraz eğildim ve "Bak dostum, ben o sürtüğü öldürmek için yıllarca plan kurdum. Hiçbir şey beni engelliyemez. Ya o ya da ben ölücem ama ikimizden birinin kanı akacak. Daha fazla kurcalamayın." dedim ve cebimden sigara paketini çıkardım.
Paketten bir dal aldım ve dudaklarımın arasına koydum. Elimle paravan sağlayıp çakmakla yaktım.
Savaş telefonuyla uğraşmaktan iğrenç espri sabah seansını kaçırıyordu. İyi ki. Sigarayı dudaklarım arasından çektim ve dumanı serbest bıraktım.
Sigara bitince kül tablasında söndürdüm ve kalanını orada bıraktım. Saate baktığımda dersimin başlamasına 5 dakika olduğunu gördüm.
"Ben derse gidiyorum." deyip ayağa kalktım. Herkesten "Tamam." gibi mırıltılar çıktı.
#############
Hocayı dinlediğim yoktu. Ve harbiden sıkılmıştım. Yani bu gerçekten sıkıcıydı. Ayrıca ben kimyadır, fendir , biyolojidir hiç anlamam öyle şeylerden.
Etrafımdaki inekler not tutmak için bir taraflarını yırtıyorlardı bense takmıyordum bile hocayı. Allah'ım nasıl da mükemmel bir sorumsuzluğum var.
###########
Koridorda ilerlerken Gece'nin merdivenlerden indiğini gördüm ve yanına gidip "İyi misin?" diye sordum acırcasına.
Beni görünce duygu belirtmeyen gözleriyle bakıp "Sanane?" dedi.
"İnsanca soru soruyorum. Kibarca cevap verebilirsin. Hatırlatırım seni ben kurtardım." dediğimde bana sinirle bakıp "Teşekkür ederim. Oldu mu? Şimdi düş yakamdan yoksa duvara gömücem seni." dedi ve hışımla merdivenleri indi.
Gözlerimi devirdim ve onunla konuşabilmek için indiğim merdivenleri çıktım. Bahçeye çıktım ve masalardan birinde oturan Kerem'in yanına ilerleyip sandalyeyi çektim ve hızlıca oturdum.
"Ben bu Gece'yi harbiden geberticem." diye mırıldandım. O sırada üzerimde hissettiğim gözlerle biraz etrafa bakındığımda bana bakan sarışın bir kız gördüm.
Kız ona baktığımı fark ettiği anda gülümsedi ve alt dudağını dişledi. Yaptığı saçmalığa umursamazca gülümsedim ve Kerem'e "Gece sana emanet." dedikten sonra ayağa kalkıp otoparka doğru ilerledim.
Biraz daha ders dinleyecek olursam intihar edecektim. Zaten Gece yeterince sinirlerimi bozmuştu. Daha fazla okul havası da çekemezdim.
Arabama bindiğim sırada ön koltuğun kapısı birden açıldı ve biri oturdu. Oturan kişiyi gördüğümde bir hayli şaşırmıştım.
"Gece?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
Mystery / ThrillerYıllar önce yazdığım muhtemelen diğerlerine nazaran biraz daha az saçmalık bulunduran bir hikayeydi. Anı kalması için silmiyorum. Devamı gelmeyecek. Sevgiler.