》5《

347 32 5
                                    

- Multimedia'da Kafe
- Dinleyin; Selena Gomez - A Year Without Rain
###########

Arabayı garaja yerleştirip arabadan çıktım. Garajdan dışarı çıkıp eve girdim. Cebimden anahtarları çıkarıp anahtarı taktım ve iki kez çevirdim. Anahtarı çıkarıp kapıyı kapattım ve anahtarı ayakkabılığın üstüne attım.

Buzdolabını açıp yiyecek bir şeyler var mı diye bakarken telefonum çaldı.

Cebimden çıkarıp kimin aradığına baktım. Melek arıyor...

"Efendim?"

"Gece, hemen gelmelisin."

"Neden ki?" diye sordum dolapta hiç bir şey yoktu. Buzdolabının kapağını kapattım ve salona geçtim.

"Emir'in bir çocuğu olacak galiba." dediğinde aniden "Ne?!" diye bağırmıştım.

"Şok geçirmen bittiyse çabuk gel Gece. Hemen." dedi Melek.

Görüşmeyi sonlandırıp telefonu cebime tıktım ve ceketimle anahtarları alıp evden dışarı çıktım.

###########

Arabayı durdup anahtarı çevirip aldım ve arabadan hızlıca inip kapısını kapattım. Anahtardaki tuşa basıp kilit sesini duyduktan sonra kafeye ilerledim. Camdan olan kapıyı itip içeri girdim. Sıcak hava tüm vücudumu okşarken bizimkileri koltukta otururken gördüm.
(Kafe multimedya'da)

Onların yanlarına ilerledim ve oturdum.

"Ee, dinliyorum?" dediğimde Emir yere sabitlediği bakışlarını çekip bana döndü.

"Bu benden hamile olduğunu iddia eden fahişe geldi benden hamile olduğunu söyledi. Çocuğun benden olduğuna dair doktorun imzası olan bir belge bile var elinde." dedi. Yorgun ve sinirli olduğunu çok belliydi.

"Ya sen korunmuyor musun? Ya da bu kızlar ilaç içmiyor mu?" dedi Kaan.

Her şeyi böyle açık açık konuşanımız Kaan'dı. Biz kızmasak nasıl olduğunu bile anlatacaktı.

"Ya salak mısın sen? Sarhoştum diyorum!" diye sesini yükseltmeye başlamıştı Emir.

Evet görüldüğü gibi kolayca sinirlenenimiz de Emir idi.

"Emir! Kaan! Saçmalamayı kesin tamam mı? Ortada bir çocuk varsa ki emin değiliz, onu bu kızla konuşmak zorundayız. Ve bunu biz Melek'le halledicez." dedim.

O sırada garson gelip "Kahveleri tazeliyim mi, efendim?" diye sordu.

Herkes 'Evet, lütfen' gibi şeyler söylerken bende "Bir tane de ben kahve alayım." dedim.

"Ya oğlum siz ne biçim adamlarsınız. Daha doğru düzgün bir hayatınız bile yok lan. Uğraştığımız şeylere bak." dedi Can sıkılmış bir şekilde.

"Sağol abicim çok güzel motive ediyosunuz. Hatta düşündüm de bu çocuğa kardeş lazım." dedi Emir her zaman ki 'Sizden nefret ediyorum' göz devirmesini yaparken.

- Ertesi Gün -

"Şu belgeleri bize de bi göstersene ya." dedim karşımda ki kıza bakarak.

"Ta-tabii." dedi ve çantasından beyaz reçete bir çıkardı.

"İşte." dedi titreyen sesiyle.

Kağıda baktığımda hamile olduğu ve çocuğun Emir'e ait olduğuna dair bir kaç yazı ve anlamadığım kodlama türü şeyler vardı. Doktor imzası damga gibi çarptırılmıştı.

"Emir bu çocuğun babası falan olmaz." dedi Melek.

"A-ama nasıl büyütücem ben bu çocuğu?" diye sordu kız korkak sesiyle.

"Kontrol hapını içmemeyi nasıl akıl ettiysen bu çocuğada bakmayı aynen öyle akıl ediceksin." dedim.

Melek'e 'Kalk gidiyoruz' dercesine baktım. Çantamı elime alıp tam kalkmıştım ki kız "Durun!" dedi.

Ona baktığımda "Size anlatmam gereken şeyler var." dedi.

Melekle aramızda geçen küçük bakışmadan sonra tekrar oturduk.

"Ben...hamile falan değilim. Yani biz Emir ile yatmadık. Beni sadece buna zorladılar." dedi ve anında kalkıp koşarak gitti.

Bu da neydi şimdi?!

#Özgür

Bu salak kız napıyordu? Özellikle 'Beni zorladılar' derken. İtiraf bölümünü saymıyorum bile!

Gece'nin davranışları değişmemişti bile. Ben bu salak kızı önlerine atmıştım. Gece'de her zaman ki sinirli tavırlarını ortaya koymuştu.

Bu onlara oynayacağım oyunun küçük bir ön gösterimiydi.
Oyun daha yeni başlıyordu...

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin