》9《

190 21 7
                                    

- Multimedia'da binanın iç kısmı
- Dinleyin; Rihanna - S&M
#############

Gözlerimi açtığımda koltukta uyuduğumu fark ettim. Melek'te diğer koltukta uyumuştu. Dün gece neredeyse içim sökülene kadar ağlamıştım ve ne Melek'i uyutmuş ne de kendim uyumuştum.

Ayağa kalkıp banyoya ilerledim yüzümü soğuk suyla yıkadıktan sonra aynada kendime baktım. Allah'ım! Zombi gibiyim!

Banyodan çıkıp mutfağa girdim termosa su koydum ve kahvaltılıkları çıkarmaya başladım.

##########

Melek ile okula geldiğimizde koridorlarda ilerlemeye başladık.

"Melek, dersin ne?"

"Kimya." dedi bıkkın sesiyle.

"Benim geometri. Kafeteryada buluşalım." dedim ve dolabımın şifresini girdim.
22 07 1994

Bu benim doğum tarihimdi. Her neyse. Geometri kitap ve defterimi alıp sınıfa ilerledim.

Sınıfın kapısını açıp içeri girdiğimde herkes kendi kafasını yaşıyordu. Bazıları kitap okuyor, bazıları geometri testi çözüyor, bazıları telefonları ile uğraşıyordu.

Sınıfta göz gezdirirken en arkada bulunan sıraya gidip oturdum ve telefonumla kulaklıklarımı çıkarıp Rihanna'nın S&M şarkısını açtım.

Şarkıyı sessizce mırıldanmaya başlarken kitabımı çıkarıp okumaya başladım. Yanıma birinin oturduğunu hissettiğimde yavaşça döndüm. Emir gelmişti.

"Günaydın prenses." dediğinde gülümseyerek kulaklıklarımı çıkarıp "Günaydın asker." dedim.

"Ya ben ne zaman prens olucam?" dediğinde "Herhangi bir orensesle evlenince." dedim.

"Ya şu lanet kız tam olarak ne dedi? Bi baştan anlatsana."

Emir'e olan biteni baştan anlattığımda "Oh be kurtulduk!" dedi.

Telefonum çalmaya başlayınca arayan kişiye baktım.
Demir abi arıyor...

İçimde bilinmez bir heuecanla telefonu açtım ve "Demir abi?" dedim.

Emir'in merakli bakışlarını üstümde hissediyordum.

"Demir abiciğinin cesedi almak için 3 saatin var. Adresi mesaj olarak attım. Hazırlık yapmana gerek yok orda sadece Demir abiciğinin cesedi var."

Görüşmenin bittiğine dair 'Dıt dıt' sesi gelirken hemen mesajlara girdim. Adresi vermişlerdi ve lanet olsun ki Riva'daydı. En az 2 saatte giderdik.

"Emir! Kalk! Gidiyoruz."

"Nereye?"

"Yolda anlatırım. Araban yanındaysa çabuk olmalıyız. Ben bizimkileri bulayım." dedim ve çantamı koluma takıp Emir'i de kolundan çekiştire çekiştire sınıftan çıkardım.

Kimya sınıfına doğru koşarken Emir'e "Otoparktan arabayı al kapıda bekle bizi." dedim ve kimya sınıfının olduğu koridora doğru koştum. Sınıfa bodoslama daldığımda Melek ve Kaan'ı konuşurken buldum.

"Melek! Kaan! Çabuk kalkın! Biri Can'ı arasın!" dedim. Ve koşarak üniversitenin çıkışına ilerledim.

Emir arabayı getirmişti. Arabanın ön koltuğuna geçip nefes alıp vermeye başladım. Akciğerlerim patlayacaktı. Derin derin nefesler alıp verirken Melek, Kaan, Can ve Deniz de gelmişti.

Arabaya altımız sığamayacağımızdan Can motoruna bindi. Arkaya Kaan Melek ve Deniz bindiler.

Emir arabayi çalıştırdığında bende söze girdim.

"Demir abinin telefonundan bir adam aradı." dedim ve yutkunup "Demir abinin cesedini gelip almamızı söylüyorlar. 3 saatimiz varmış. Bizde silahları alıp gideceğiz. Murat abiye biriniz haber versin. Cenk'in bir oyunu olabilir." diyerek sözümü bitirdim.

"Ya arkadaşlar bence bu kesinlikle bi oyun. Dimi kız Gece? En akıllımız sensin." dedi Deniz.

Herkes gülmeye başlarken ciddi olmamızın gerektiğine karar vererek uyarıcı boğaz temizlemeyi yaptım.

###########

Riva'daki adrese giderken içimde bitmek bilmeyen ilginç şeyler dönüyordu. Allah'ım lütfen ona birşey olmuş olmasın. Lütfen!

Terk edilmiş bir binanın önünde durduğumuzda hızlıca arabadan indik. Belimdeki silahı çıkarıp binanın kapısına sessizce yaklaştım. Kapıyı ittirdiğimde gıcırtlı bir sesle açıldı.

Yavaşça içeri girdiğimde etrafı kolaçan ediyordum. Kimse yoktu. Arkama baktığımda herkes tamamen binaya elindeki silahlarla girmişti.

"Destek almalıydık." diye mırıldandı Kaan.

"Gerek yok." dediğimde bana deliymişim gibi baktı.

Etrafta göz gezdirirken eskimiş kapının sertçe kapanmasıyla hızlıca arkamı döndüm.
"GEÇ KALDINIZ! CESET KÜL OLDU!"

OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin