- Multimedia'da Özgür ve Kainat (kız kardeşi)
- Dinleyin; One Direction - Little Things
###########Cebimden çıkardığım anahtarla kapıya ilerledim ve anahtarı deliğe taktım. Bir çevirişte açıldı. Eve yavaş adımlar ile girdim ve anahtarı portmantoya attım.
"Abi sen misin?"
"Evet prenses benim."
Yanına gidip ona sarıldım. Benden hızlıca ayrıldığında "Sigara kokuyorsun. Ayrıca içkide." dediğinde gülümsedim ve "Ben odamdayım Kainat. Rahatsız etmessen sevinirim." dedim ve merdivenlere yönelip odama ilerledim.
Tam kapıyı açacağım sırada gözüme koridorun sonundaki odanın kapısı takıldı. Oraya girmeyi 1 hafta önce bırakmıştım. Son hâli ne olmuştur kim bilir?
Düşünmek yerine cebimden odanın anahtarı çıkardım. Kainat görmesin diye kitlediğim kapıyı açtım ve içeri girip kapattım.
Oda Gece'nin fotoğrafları ve bilgileri ile doluydu. Resimlerinin yanında nerde olduğu, ne yapmaktan hoşlandığı, hangi kıyafeti çok sevdiğini yazan bir sürü kağıt vardı. Alışverişteki resimleri, okulda arkadaşları ile birlikte olan resimleri, kardeşiyle olan resimler...
Onun hakkında öğrenemediğim çok şey vardı. Gizemli ve kötü bir kızdı. Ama onunda bir kalbi olmalıydı. Oynayacağım oyunla bana aşık olacaktı. Sonra ise onun hakkında herşeyi öğrenip onu öldürecektim. Bu acıya dayanabilecek kadar gücü var mıydı acaba?
#Yazar
Elindeki kırmızı kalemle Gece'nin gülümserken çekilmiş fotoğrafına büyük bir çarpı koydu genç adam. Hayatını bu intikam için ayarlamıştı. Tek amacı Gece'yi öldürmekti. Bunun için yaşıyordu.
Ela gözleri ailesi öldürüldüğünden beri artık daha koyu ve mutsuz bakıyordu.
Ölmek istemişti. Her defasında. Her aklına gelişinde. İntihar girişimleri olmuştu ama arkadaşları daima engel olmuştu.
Daha sonra hayatını bu intikam planına ve kız kardeşine adamıştı genç adam.
Bu intikam planı için gece gündüz demeden çalışmış durmadan plandaki çelişkileri düzeltip yenilerini ayarlamıştı.
Gece'yi bulur bulmaz onun ile ilgili öğrenebildiği herşeyi öğrenmiş Gece hakkında bildiklerini bu odada toplamıştı.
Genç adamın gözü duvara yapıştırılmış 'Asla Aşık Olma' yazılı kağıda takıldı.
Bunu oraya kim yapıştırdı? Diye düşünürken arkadan Rüzgar odaya girdi ve kapıyı kapattı.
"Bunu o kıza yapmak zorunda mısın?" diye sordu Rüzgar.
"Unuttun mu? Biz kötüyüz. İyimser davranmana gerek yok." diye mırıldandı genç adam. Yarım gülüşünü sergilerken.
Kararlıydı. Gece'yi kendine aşık edip öldürecekti. Yapacağı son şey olsa bile Gece'yi öldürecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN
Mystery / ThrillerYıllar önce yazdığım muhtemelen diğerlerine nazaran biraz daha az saçmalık bulunduran bir hikayeydi. Anı kalması için silmiyorum. Devamı gelmeyecek. Sevgiler.