Hello!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
#
X: Gerçekten mi Yağız?
X: Hani kalbin yoktu?
X: Hani kimseyi sevemezdin?
X: HANİ!?
X: Canımı acıtmak için yaptın değil mi?
X: Acıttın Yağız, çok acıttın.
X: Söylesene, seviyor musun onu?
X: Kız da güzel, sende güzelsin oh mis.
X: Değil mi Yağız?
X: Konuşsana!
Yağız Kara: Artık bana yazma X. Malum sevgilim var.
X: Hah!
X: Sevgilisi varmış.
X: Sağol sen söylemesen ben fark etmeyecektim.
Yağız Kara: Fark ettiysen boş yapmana gerek yok.
X: Ben neye üzülüyorum biliyor musun?
Yağız Kara: Neye?
X: Seni değiştirdiğime. Ben seni sevdiğimde böyle miydin sen? Kimse senin farkında değildi, kimseye gülmez kitaplarla mutlu olurdun. Peşinde dolaşan üç dört kişiyi bile fark etmeyecek kadar soyutlamıştın kendini. Bugün o kıza güldün ya, canımı söke söke alsaydın keşke, senin gülüşünü ilk ben görmeliydim.
X: Benden bunu aldığın için senden nefret ediyorum.
X: Seni nefret ede ede seviyorum.
X: Ve bu çok zor.
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)
X: Bu mu yani?
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)
X: Direk kafama sıksaydın ya.
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)
X: Tamam be!
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)
X: Anladık, yemedim kullanıcını!
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)
X: Allah Allah ya!
(Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!)Okul bahçesinden içeri girdiğimde Yağız'ı Buse'yle oturuyorken gördüm. Buse başını Yağız'ın henüz dokunamadığım ve asla dokunamayacağım omzuna yaslıyordu. Huzurlu görünüyordu.
Ben nasıl görünüyordum?
Yağız'ımın bakışları bana kaydı, uzunca bir süre gözlerime baktıktan sonra gözlerini Buse'ye çevirdi.
Yutkunarak okulun içerisine girip sınıfıma çıktım. Çantamı bıraktıktan sonra kütüphaneye gitmek için sınıftan çıktığımda elmalı kurabiye gibi kokan sevdiceğime çarptığımda bir süre öylece kalakaldım. Ardından kendimi geri çekip şaşkın gözlerle ona baktım. Okyanus gözleriyle yeşil gözlerime bakıyordu.
"Kusura bakma." Diye fısıldayıp yanından geçeceğim sırada kolumu tuttu. Şaşkınlıkla ona döndüm.
"Adın neydi? İki gündür seni görüyorum ve adını bilmediğimi fark ettim." Dedi sanki çok normal bir şey söylüyor gibi. Şeytan diyor ki, çak ağzına bir tane. Beni tanımamış mıydı? Aptal.
Bugüne kadar fark etmemişsin şimdi mi fark edeceksin beni tanımadığını?
Tabi ki dediğim her şeyi yedim ve boğazımı temizleyip konuştum.
"Ahu Deniz." Dedim sakin bir sesle, gözleri şaşkınlıkla açıldı. Ardından elini uzattı. Elini sıktığımda bayılmak üzereydim. Üzerimdeki lanet etkisinden hemen kurtulmalıydım.
"Yağız." Dedi, ardından ekledi. "Memnun oldum."
"Bende." Dedikten sonra elimi çekip koşturarak kütüphaneye girdim.
Kalbim kafayı yemiş gibi atıyordu.
#
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S L A || Texting
Short Story" Şaheserlerle dolu bir müzeydim ben. Gözlerin kapalı geçtin önümden." -Rupi Kaur DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır. T A M A M L A N D I !