Hello!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
#
Okulun kantininde oturmuş sucuklu tost yiyordum. E tabi birde etrafımı inceliyordum. Daha Yağız gelmemişti."Selam." Diyen sesle yana döndüğümde gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Hızlıca masadan kalkıp sıkı sıkıya sarıldım eski arkadaşıma.
"Bora!" Diye bağırmayı da eksik etmedim.
Bora bana sıkı sıkı sarıldıktan sonra ayrıldık. Masaya geçtiğimizde onu inceledim, ilkokuldan sonra bayağı değişmiş ya.
"Sen ne arıyorsun burda ya?" Dedim gülümseyerek. Kahverengi gözleri kısıldı ve beni inceledi.
"Çok değişmişsin ya." Dedi gülerek başımı salladım.
"Vallaha sende çok değişmişsin. Sokakta görsem tanımazdım." Dedim gülerek. Ellerini saçıma atıp karıştırdığında huysuzca geri çekildim.
"Koskoca adam oldun hala saçımı karıştırıyorsun ayıp." Dedim tebessüm ederek.
"Hangi bölümdesin bakalım?" Dedi gülerek.
"Fizyoterapi, sen hangi bölümdesin? Burda mısın artık?" Dedim gülerek.
"Vay, fizyoterapi demek ha? Çalışkan kızım benim!" Dedi övünerek ardından ekledi. "Bizde ne yapalım işte Besyocuyuz."
*Besyo: Beden Eğitimi ve Yüksekokulu.*"Senden de başka bir şey bekleyemezdim." Dedim ve ekledim. "Basketboldan girdin değil mi?"
"Aynen. Ege üniversitesini tutturmayı çok beklemiyordum ama tutturdum yetenek sınavından da geçince, memlekete döndüm işte." Dedi. Çok özlemiştim onu.
"Bu arada, Yağız da buradaymış." Dediğinde yüzümün düşmesiyle kaşları çatıldı.
"Ne oldu?" Dedi hemen. Olayları ona özet geçtiğimde bir yuhalamadı diyecektim ki..
"Yuh amına koyayım." Dedi gerilerek. Son olarak Buse'den bahsettiğimde kahkaha attı.
"Lan salak, Buse onun kuzeni. Ben de birazdan yanlarına gideceğim." Dediğinde şokla doğruldum.
"Ne!" Dedim bağırarak. Ha?
"Hani şu sidikli Buse!"
"Harbi mi!"
Bora kahkaha atmaya devam ediyorken koluna vurduğum esnada duyduğum sesle irkilerek arkamı döndüm.
Yağız şaşkın gözlerle bize bakıyordu.
Hastıroloji.
#
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S L A || Texting
Short Story" Şaheserlerle dolu bir müzeydim ben. Gözlerin kapalı geçtin önümden." -Rupi Kaur DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır. T A M A M L A N D I !