Hello buddy!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
#
X: Biliyor musun?
X: Haklı çıktın.
X: Hani benle ilgili her şeye asla demiştin ya hani.
X: Gerçekten, asla beni sevmezmişsin.
X: Benden bu kadar Yağız.
X: Ben seni çok seviyorum, Çağan.
X: Sen Buse'yle mutluysan, artık sana yazamam. Sen ona sıkı sıkı sarılmışken, artık sana yazamam. Senin onu şevkatle yanağından öptüğünü görmüşken, artık sana yazamam. Keşke artık seni sevemem de deseydim.
X: Ama lanet olsun diyemiyorum.
X: Sana olan sevgim bana iki üç beden büyük geldi.
X: Bana hiçbir şans vermediğin için teşekkür ederim.
X: Beni arkanda bıraktığın için teşekkür ederim.
X: Beni o gün de arkanda bırakmıştın.
X: Sen alışıksın arkanda birilerini bırakmaya Çağan.
X: Ama ben senin arkanda kalmaya alışamadım bir türlü.
X: Nasıl acıttıysan bak hala duruyor. Boğazımda.. yutkunamıyorum.
X: Buse sana yemek yapmış bugün, umarım maydanoza olan alerjini biliyordur.
X: Sana ilk yazdığımda sevemeyeceğimi söylemiştin, kalbin olmadığını. Güzel bir kalbin vardı. Şimdi iki tane güzel kalbin oldu, Çağan. Çünkü ben kalbimi sana bıraktım.
X: İyi gecelerin olsun."Gitmek zorundayım, Çağan. Yorulmuştum bir yanımı sana hediye ediyorken, diğer yanımın bunla yetinmeyip yine sana koşmak istemesinin sürekli eksik kalmasından."
#
Bölüm Sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S L A || Texting
Short Story" Şaheserlerle dolu bir müzeydim ben. Gözlerin kapalı geçtin önümden." -Rupi Kaur DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır. T A M A M L A N D I !