Merhabalar🌸
Yakında instagram bölümleri olacak ve ben yazarken aşırı eğlendim. Sende okurken eğlen!
DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır.
#
Yağız Kara: Sonunda bana dönmüşsün, Vera.
X: Başka seçeneğim varmış gibi...
Yağız Kara: Seni çok özledim Vera.Ha? Af buyur ne?
X: Ha?
Yağız Kara: Seni en son gördüğüm zamanı hatırlıyorum, siz bizim şehrimizden taşındığınız zamanı..
Yağız Kara: Sana bir daha ulaşamadım.
Yağız Kara: O şehre gidip kayboldun.
X: İsteseydin bulurdun.
Yağız Kara: Bulamayacağımı biliyorsun.
X: Çünkü annem telefonumu almıştı, iletişim yollarımı kesmişti. Haklısın.
Yağız Kara: Ben haklı olmak istemiyordum, Vera. Tek istediğim her zaman saçlarımı okşayıp beni dizinde yatırmandı.
X: Bismillahhirrahmanirrahim.
X: Oğlum az yavaş gel.
X: Bende ki kalp yani.
X: Ay fena oldum.
Yağız Kara: Buluşalım mı?
X: Dur bir önceki yazdıklarını yedirseydim.
Yağız Kara: Seni o kadar özledim ki, en azından bir kere sarılayım.
X: Beni görmeni istemiyorum.
X: Beni senin bulmanı istiyorum.
Yağız Kara: Gözlerimi kapatırım.
Yağız Kara: Seni bulacağım zaten.
X: Pekala, sahil kenarına gel.
#
Bölüm Sonu.
Kısa hikaye pek yazamadığımı düşünüyorum ama yine de bu kısa serüveni gerçekten seviyorum. Kafamı dağıtmak için yazmıştım bu hikayeyi, ilk kurgu kafamı düştüğünde ASLA'mı yuttuğum bir zamandı ve Yağız'a bütün ASLA'larını yutturmak istedim, sonra kurguyu biraz değiştirdim, final falan çok önce yazılıydı. 31. Bölüm final. Bazı ASLA'ları yutacağını göreceksin ama diğerlerini yuttuğunu sadece sen bileceksin. Onları birbirine sarılı bir şekilde senin ellerine teslim edeceğim. Bu duyuruyu keşke finale yazsaydım, ama işte buna kısmetmiş. Benzerinide ona yazarım artık.
Hey sen!
Evet sen!
Oradaki!
Seni çok seviyorum!
Çok değerlisin!
M.M
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A S L A || Texting
Short Story" Şaheserlerle dolu bir müzeydim ben. Gözlerin kapalı geçtin önümden." -Rupi Kaur DipNot: Bu kitabın tüm bölümleri, Sezen Aksu-Bu Gece, şarkısıyla yazılmıştır. T A M A M L A N D I !